دستگیری قاتل فراری در کانال کولر



 کارگر جوان وقتی فهمید دوستش به خواهر او علاقه‌مند شده با وی درگیر شد و با ضربه پتک جانش را گرفت. او بعد از ارتکاب جنایت تلاش کرد از طریق کانال کولر فرار کند اما در آنجا گیر افتاد و مأموران پلیس دستگیرش کردند.

 

ساعت 4بعدازظهر دوشنبه افسر نگهبان کلانتری 106نامجو در تماس با قاضی رحیم دشتبان، بازپرس دادسرای امور جنایی از وقوع یک جنایت در ساختمانی در حال ساخت خبر داد. آنطور که او می‌گفت در جریان درگیری 2نفر از کارگرانی که در ساختمان مشغول کار بودند یکی از آنها یا پتک بر سر دیگری که 38سال داشت کوبیده و موجب جان‌باختنش شده است. دقایقی از این تماس می‌گذشت که به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این خصوص آغاز شد. شواهد نشان می‌داد که خواهر متهم با مقتول رابطه دوستانه داشته است. آنها آن روز نزد متهم رفته بودند تا به او بگویند که به یکدیگر علاقه‌مند هستند و قصد ازدواج دارند اما وقتی متهم خواهرش را با دوستش دیده و حرف‌های آنها را شنیده خشمگین شده و با مقتول درگیر شده‌بود.

 

آنطور که شاهدان می‌گفتند در جریان این درگیری متهم با پتک ضربه محکمی به سر مقتول زده و از آنجا فراری شده بود. تحقیق از شاهدان نشان می‌داد که متهم پس از ارتکاب جنایت از در ساختمان خارج نشده اما یکباره ناپدید شده است. این اظهارات نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد یا متهم در ساختمان مخفی شده و یا از طریق پشت‌بام گریخته است. در این شرایط مأموران به جست‌وجو در ساختمان پرداختند و پی بردند او از طریق پشت‌بام فرار کرده است. هنگامی که مأموران مسیر احتمالی فرار متهم را بررسی کردند معلوم شد که او از طریق پشت‌بام همسایه‌ها چند خانه آن طرف‌تر رفته و درحالی‌که قصد داشته از طریق کانال کولر وارد خانه یکی از همسایه‌ها شود داخل کانال گرفتار شده است. به این ترتیب درحالی‌که 2ساعت از وقوع قتل می‌گذشت، مأموران او را از دهانه کانال کولر بیرون کشیده و دستگیر کردند.

 

با انتقال متهم 29ساله به کلانتری وی تحت بازجویی قرار گرفت و به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد. او گفت: من و مقتول باهم دوست بودیم اما یکباره دیدم که او و خواهرم آمدند. او گفت به خواهرم علاقه‌مند است. از حرف‌هایش عصبانی شدم و با او درگیر شدم. یک پتک آنجا بود که آن را برداشتم و ضربه‌ای به سرش زدم که روی زمین افتاد و من هم از ترس به طرف پشت‌بام فرار کردم و می‌خواستم از کانال کولر وارد خانه یکی از همسایه‌ها شوم که گیر کردم و در نهایت دستگیر شدم.

 

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام جزئیات این پرونده گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه در کلانتری ١٠۶نامجو به قتل اعتراف کرده و با صدرو قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

  همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------