آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

رمزگشایی از جنایت خانوادگی در دلیجان



راز فقدان جوان ۲۳ ساله، با دستگیری اعضای یک خانواده و اعترافشان به قتل وی توسط پدر خانواده برملا شد. 

 فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت : در تاریخ چهارم اردیبهشت سال جاری گزارشی از مفقود شدن یک پسر جوان ۲۳ ساله از سوی خانواده اش به پلیس شهرستان اعلام و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، تحقیقات لازم برای یافتن او آغاز شد.

 

سرهنگ مجتبی جمالی افزود : با پیگیری های انجام شده و در تحقیقات به عمل آمده، اطلاعاتی از اختلافات این پسر جوان با خانواده ای که او قصد ازدواج با دختر آنها را داشته، به دست آمد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت : در بررسی های تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان و همکاری کارآگاهان پلیس استان، مشخص شد که در روز مفقود شدن این فرد، خانواده دختر با او ملاقات داشته اند و همسایه ها نیز در آن روز متوجه درگیری مشکوک در پارکینگ منزلشان شده اند.

 

سرهنگ جمالی افزود : با تکمیل تحقیقات پلیس و به دست آمدن مدارک و دلایل لازم در نقش داشتن اعضای این خانواده در گم شدن این پسر جوان، با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی اعضای این خانواده دستگیر شدند و بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس از آنان آغاز شد.

 

وی افزود: در نهایت، اعضای این خانواده به قتل این پسر جوان به دلیل رفتار غیر از شئونات اخلاقی، توسط پدر خانواده اعتراف کردند و مشخص شد که مقتول با دعوت آنها، به محل زندگیشان مراجعه کرده و با برنامه ریزی انجام شده، پدر خانواده، او را در پارکینگ منزل به قتل رسانیده و جسد متوفی را در بیابان خاک کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت : جسد متوفی از بیابان های اطراف شهرستان کشف شد و در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.صدا وسیما 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------