راز جنایت مسلحانه در بوستان!



با دستگیری آخرین متهم پرونده جنایت مسلحانه در بوستان مشخص شد که این نزاع وحشتناک به دلیل ایجاد مزاحمت برای یک دختر پاشکسته رخ داده است.

به گزارش خراسان، این حادثه هولناک دهم خرداد در حاشیه بوستان بسیج مشهد هنگامی رخ داد که چند جوان با رفتارهای غیرطبیعی وارد بوستان شدند و به عربده کشی و قدرت نمایی پرداختند. در همین حال ناگهان صدای شلیک گلوله از سلاح شکاری، رعب و وحشتی را در تاریکی شب ایجاد کرد و دو جوان غرق در خون روی زمین افتادند.

 

جنایت مسلحانه ,اخبار حوادث ,خبرهای حوادث

لحظاتی بعد با فرار عاملان شلیک های مرگبار نیروهای امدادی از راه رسیدند و پیکرهای دو جوان مجروح را به مرکز درمانی رساندند اما تلاش پزشکان برای نجات جان نوجوان 17 ساله به نتیجه نرسید و آن جوان بر اثر عوارض ناشی از اصابت چند گلوله ساچمه ای جان سپرد. بنابر گزارش خراسان، با اعلام مرگ این نوجوان به نیروهای انتظامی، بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری میرزاکوچک خان مشهد عازم بیمارستان شدند و با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی دکتر حسن زرقانی اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در محل وقوع جنایت، بررسی ها در این باره آغاز شد.

 

ماموران کلانتری که به فرماندهی سرهنگ عبدی (رئیس کلانتری) عملیات دستگیری متهمان را در دستور کار داشتند، موفق شدند برخی از عوامل مرتبط با این جنایت را دستگیر کنند اما عاملان اصلی این نزاع وحشتناک همچنان فراری بودند، به همین دلیل قاضی شعبه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، این پرونده را برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد. بنابر گزارش خراسان، این گونه بود که با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) بی درنگ گروهی از کارآگاهان وارد عمل شدند و به تجزیه وتحلیل اطلاعاتی این پرونده جنایی پرداختند. بررسی های آن ها به نتایجی رسید که نشان می داد چند جوان با ایجاد مزاحمت برای یک دختر پاشکسته و خودنمایی و قدرت نمایی در حضور یکدیگر، دست به جنایت مسلحانه زده‌اند. با دستگیری برخی از عوامل نزاع مشخص شد جوان 30 ساله ای به نام وحید اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده است.

 

بنابراین ، گروه کارآگاهان با رصدهای اطلاعاتی و ردزنی های پلیسی موفق شدند چهار تن از عاملان اصلی این نزاع را دستگیر کنند و به پنجه عدالت بسپارند. در این میان متهم معروف به رسول در بازجویی ها گفت: چند جوان برای دختری که پایش شکسته بود، ایجاد مزاحمت کرده بودند که من به آن ها اعتراض کردم و با هم درگیر شدیم ، آن ها مرا کتک زدند و من هم با دوستم وحید تماس گرفتم که سابقه دعوا و درگیری دارد و از او خواستم اسلحه اش را بردارد و به بوستان بسیج بیاید! در همین حال و با صدور دستوری محرمانه از سوی قاضی زرقانی، کارآگاهان دختر مذکور را شناسایی کردند و حقیقت ماجرا را از وی جویا شدند اما این دختر برخلاف اظهارات رسول گفت: آن جوان که خود را رسول معرفی می کند، با دوستانش برای من مزاحمت ایجاد کردند که چند جوان دیگر با آن ها درگیر شدند!

 

گزارش خراسان حاکی است: به دنبال اعترافات متهمان، بلافاصله عملیات وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان با ردیابی های اطلاعاتی موفق به بازداشت عامل اصلی این جنایت شدند و به تحقیق از وی پرداختند. متهم 30 ساله این پرونده جنایی که وحید نام دارد، در بازجویی های تخصصی گفت: من در منطقه مهرآباد بودم که دوستم با من تماس گرفت و گفت که دعوا کرده است. من هم که قرص خورده بودم، حال خودم را نمی فهمیدم.

 

اسلحه ام را برداشتم و سوار بر خودروی شاسی بلند یکی از دوستانم به بوستان بسیج رفتم اما آن چند جوان را پیدا نکردیم. وقتی بر موتورسیکلت دوستم سوار شدم تا به خانه بازگردم، ناگهان او طرف های دعوا را دید! هر دو نفر از موتورسیکلت پیاده شدیم و من ابتدا به صورت هوایی گلوله ای شلیک کردم و بعد هم لوله سلاح را به سمت جمعیت گرفتم ولی نفهمیدم کسی تیر خورده است. گزارش اختصاصی خراسان حاکی است: بررسی های ویژه برای روشن شدن ابعاد این جنایت مسلحانه هولناک همچنان ادامه دارد.

 

خراسان/ سیدخلیل سجادپور 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------