ماجرای اخاذی مامور قلابی از نوجوانان!



 ,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
جوان سابقه داری که با جعل عنوان مامور انتظامی، از نوجوانان اخاذی می کرد، با هوشیاری کسبه محلی شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش خراسان، چند روز قبل یکی از کسبه محلی خیابان شهید طرحچی مشهد با پلیس 110، تماس گرفت و از شناسایی جوانی خبر داد که با جعل عنوان مامور کلانتری، از نوجوانان محل اخاذی می کند. در پی دریافت این خبر بلافاصله نیروهای گشت کلانتری سپاد مشهد عازم خیابان شهید طرحچی شدند و جوان مذکور را  دستگیر کردند. این گزارش حاکی است با انتقال متهم به دایره تجسس، تحقیقات تخصصی در این باره با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) آغاز شد. بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که متهم سابقه سرقت داشته و قبلا توسط پلیس دستگیر شده است.

 

هنوز بازجویی های فنی از وی ادامه داشت که 4 تن از شاکیان با اطلاع از دستگیری مامور قلابی به کلانتری مراجعه و او را شناسایی کردند.

 

 پدر نوجوان 13 ساله ای که طعمه این خلافکار حرفه ای شده بود، درباره چگونگی حادثه به افسر پرونده گفت: پسرم را برای خرید مواد خوراکی به فروشگاه مواد غذایی فرستادم اما چند دقیقه بعد او وحشت زده و هراسان به خانه آمد و توضیح داد: فردی که خودش را مامور کلانتری معرفی می کرد، جلوی مرا گرفت و تهمت زد که گوشی تلفن همراهم سرقتی است! سپس به من گفت: برای آن که زندانی نشوم باید مبلغی به او بپردازم!

 

به همین خاطر کارت بانکی و رمز آن را از من گرفت تا به خانه بیایم و برایش پول ببرم! شاکی پرونده ادامه داد: هنوز حرف های پسرم تمام نشده بود که پیامک برداشت 500 هزار تومان از حساب بانکی ام از طریق بانک ارسال شد و تازه فهمیدم که پسرم به چنگ یک سارق حرفه ای افتاده است! در این هنگام تلاش کردم تا فرزندم را که همچنان از شدت ترس می لرزید، آرام کنم و بعد با هم به  کلانتری آمدیم که متوجه شدم او دستگیر شده است.

 

بنابر گزارش خراسان، نوجوان دیگری که به دام این مامور قلابی افتاده بود، پس از شناسایی وی به نیروهای انتظامی گفت: به اتفاق دوستم از خیابان به سمت منزل می رفتیم که دو نفر با خودرو جلوی ما را گرفتند و خودشان را مامور معرفی کردند یکی از آن ها ما را بازرسی بدنی کرد و بعد گفت: الان تماس می گیرم با خودروی گشت بیاید و شما را به کلانتری ببرد!

 

او سپس با یک بی سیم صحبت کرد و گفت: «عرفان 21»! ولی بعد بی سیم را قطع کرد و گفت: اگر پول بدهید شما را آزاد می کنیم! من و دوستم خیلی ترسیده بودیم. همه پول هایمان را روی هم گذاشتیم که مبلغ 100 هزار تومان شد و به آن ها دادیم که ما را آزاد کردند.

 

به گزارش خراسان، با توجه به شکایت های مشابه و سریالی شدن ماجرای اخاذی از نوجوانان، تحقیقات گسترده ای درباره دیگر جرایم احتمالی متهم و دستگیری دیگر افراد مرتبط با وی، با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) آغاز شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------