نقشه سرقت عروس ها از منزل مادر شوهر!



رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری دو عروس در بجنورد خبر داد که اقدام به سرقت از منزل مادرشوهر خود کرده بودند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مقصود رستگار افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و تخریب اموال، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی با اشاره به این که در همین زمینه  بلافاصله کارآگاهان در محل وقوع سرقت حاضر شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند، گفت: با بررسی های انجام شده مشخص شد که سارق یکی از آشنایان شاکی است.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با بیان این که متهم بعد از ورود به منزل تعداد زیادی از اموال موجود در منزل را تخریب کرده و تعدادی را نیز به سرقت برده بود، تصریح کرد: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که وی دو عروس دارد که یکی از آن ها با همسر خود دارای مشکلات متعدد بوده و مدام مادرشوهر خود را به عناوین مختلف تهدید می کند. وی افزود: با سرعت عمل و تیزهوشی کارآگاهان مشخص می شود که متهم در روز سرقت با عروس اول خانواده در ارتباط بوده که به همین ترتیب هر دو عروس با همکاری یکدیگر نقشه سرقت از منزل مادرشوهر خود را کشیده اند.

 

رستگار با اشاره به این که متهم ردیف اول نیز در نهایت بعد از انجام تحقیقات میدانی و تکمیل تحقیقات دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد در بازجویی های انجام شده به تخریب تعداد زیادی از اموال موجود در منزل و سرقت تعدادی دیگر از اموال اعتراف کرد. وی با اشاره به این که در نتیجه هر دو عروس بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، یادآور شد: پلیس به این ترتیب پرده از راز این سرقت برداشت، لذا همواره از شهروندان انتظار می رود تا ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------