نتانیاهو: توافق‌های صلح بیشتری امضا می‌کنم



نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه اسرائیل که این روزها با موج بی سابقه ای از خشم و تنفر افکار عمومی اسلامی و عربی نسبت به این رژیم روبروست در سخنانی وعده داد که پس از تشکیل کابینه توافقنامه‌های صلح بیشتری را با کشورهای عربی امضا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه خبری آمریکایی «NBC» اظهار کرد: اسرائیل را از جنگ‌های غیر ضروری حفظ خواهم کرد.

 

نتانیاهو با اشاره به پرونده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با اسرائیل گفت: پس از چهار توافق صلح تاریخی که منعقد کردیم، ایران را متوقف می‌کنم و توافق‌های صلح بیشتری خواهم داشت.

 

وی همچنین در واکنش به انتقادات علیه کابینه تندرو احتمالی خود و مواضع تند برخی اعضای کابینه جدید در قبال همجنسگرایان تاکید کرد: نمی‌پذیریم آسیبی به همجنسگرایان وارد شود و به عنوان نخست‌وزیر فرمان کابینه در دست من است و سیاست را در همه زمینه‌ها رهبری خواهم کرد.

 

نتانیاهو همچنین تصریح کرد که کابینه یائیر لاپید نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی نیز در مقاطعی با جریان‌های افراطی و تندرو روابط برقرار کرد اما هیچ انتقاد بین‌المللی از وی نشد.

 

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف اسرائیل به دنبال تشکیل کابینه ای از راست گرا ‌افراطی و تندروی دینی است که این امر نگرانی هایی را در داخل این رژیم بوجود آورده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------