مجلس آمریکا قطعنامه ضد نفرت را تصویب کرد



اخبار,اخبار بین الملل,مجلس آمریکا

مجلس آمریکا با 407 رای مثبت، قطعنامه محکومیت اسلام هراسی، ضد یهودی، نژاد پرستی و دیگر اشکال نفرت پراکنی را تصویب کرد.

به گزارش ایرنا، مجلس نمایندگان آمریکا عصر پنج شنبه به این قطعنامه در شرایطی رای داد که حزب دمکرات به دلیل اظهارات ضد رژیم صهیونیستی ایلهان عمر، نماینده مسلمان آمریکا تحت فشار شدیدی قرار گرفته بود.

 

تصویب این قطعنامه نشان داد که قانون گذاران آمریکایی به رژیم صهیونیستی بیش از کشور خود وفادارند.

 

'ایلهان عمر'38ساله سومالیایی الاصل اشاره دارد که در انتخابات میان دوره ای آبان ماه سال گذشته به نمایندگی از ایالت میته سوتا به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافت.

 

از همان ابتدای راهیابی این نماینده مسلمان به کنگره؛ برخی نمایندگان جمهوریخواه و حتی هم حزبی های او در حزب دمکرات آمریکا نسبت به مواضع ضدصهیونیستی وی؛ جبهه گیری کردند.

 

او بارها در سخنرانی و مصاحبه های خود با رسانه های آمریکایی با هشدار و انتقاد درباره نفوذ گسترده صهیونیست ها در هیات حاکمه آمریکا نسبت به سیاست های دولت ترامپ در برتری قائل شدن نسبت به رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرده است.

 

'عمر' نقش لابی گران صهیونیست درسیاست آمریکا را مخرب دانسته و گفته بود که این لابی ها به اعضای کنگره پول می دهند تا ازرژیم صهیونیستی دفاع کنند.

 

او در یادداشت توئیتری در واکنش به موج تخریبی علیه وی نوشت مخالفت با 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اشغالگری به معنای یهودستیزی نیست. اینکه وقتی کسی از اسراییل حمایت نمی کند ؛ ضد آمریکایی معرفی و توصیف می شود ؛ مشکل آفرین است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------