آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست / پیشنهاد حماس در مورد مذاکره از اصول و مواضع ما بسیار دور است

اوفیر جندلمن، سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، با بیان اینکه اسرائیل از حساسیت مربوط به انجام عملیات…

ترامپ: شاید حزب دموکرات به سوسیالیست تغییر نام دهد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا با حمله دوباره به دموکرات‌ها مدعی شد این حزب قرار است به حزب سوسیالیست تغییر نام دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه بار دیگر دموکرات‌ها را هدف حملات خود قرار داد و مدعی شد شایعاتی وجود دارد که این حزب قرار است به حزب سوسیالیست تغییر نام دهد.

 

رئیس جمهور آمریکا این اظهارات را در نشست گروه ۲۰ و پیش از دیدار با ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل در اوساکای ژاپن عنوان کرد. ترامپ گفت او تحت تاثیر اولین مناظره این هفته دموکرات‌ها قرار نگرفت و اعضای این حزب را به رفتن به سوی سوسیالیسم متهم کرد.

 

ترامپ گفت: آن (حزب) تبدیل به حزبی شبیه سوسیالیست شده است. شایعاتی وجود دارد که دموکرات‌ها قصد دارند نام این حزب را از دموکرات به سوسیالیست تغییر دهند.

 

رئیس جمهور آمریکا انتقاد از حزب دموکرات را زمانی مطرح کرد که خبرنگاران از او درباره بحران در ونزوئلا سوال پرسیدند. او با دفاع از برنامه دولت خود در ارائه کمک‌های بشردوستانه به این کشور، از سوسیالیسم برای نقشی که به ادعای او در ناآرامی‌ها در ونزوئلا دارد، انتقاد کرد. ترامپ گفت: این یک بحران انسانی است و نشان می‌دهد سوسیالیست چه کاری می‌تواند انجام دهد.

 

شایان ذکر است، رئیس جمهور آمریکا و هم حزبی هایش بار‌ها حزب دموکرات را به رفتن به سوی سوسیالیسم متهم کردند. دموکرات‌ها با رد چنین اتهاماتی درباره تاثیر آن بر شانس آن‌ها برای بازگشت به کاخ سفید هشدار دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------