آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

کره شمالی آمریکا را به عقب‌گرد از دیپلماسی تهدید کرد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ و کیم جونگ اون
یک دیپلمات کره شمالی سه‌شنبه با اشاره به قصد آمریکا و کره جنوبی برای برگزاری یک مانور مشترک نظامی گفت پیونگ‌یانگ ممکن است در گام‌هایی که در قبال آمریکا برداشته است تجدید نظر کند.

به گزارش فارس، یک دیپلمات ارشد کره شمالی در همایش «خلع سلاح هسته‌ای» سازمان ملل متحد آمریکا را به عقب‌گرد از دیپلماسی تهدید کرد. 

 

نماینده کره شمالی در این نشست اقدام آمریکا در برگزاری یک مانور نظامی مشترک با کره جنوبی را خصمانه توصیف کرد و گفت واشنگتن در حال دامن زدن به تنش‌های نظامی با پیونگ‌یانگ است. 

 

«جو یانگ کول» دیپلمات کره شمالی در ژنو گفت همچنین تصریح کرد برگزاری این مانور نظامی ممکن است کره شمالی را به تجدید نظر در «گام‌های مهمی که تا به حال برداشته‌ایم» وادار کند. 

 

وی تأکید کرد: «با آنکه مقام‌های آمریکا و کره جنوبی به هر حربه‌ای برای توجیه این تمرین نظامی متوسل می‌شوند نمی‌توانند ماهیت ستیزه‌جویانه آن را پنهان کنند.»

 

کول در ادامه گفت: «مسئله جدی‌تر این است که آمریکا با بی‌اعتنایی به تعهدات خودش برای معلق کردن مانورهای نظامی مشترک  اقدام به مستقر کردن سخت‌افزارهای نظامی زیادی در کره جنوبی کرده است.»

 

او در ادامه تصریح کرد: «این اقدام [آمریکا] ما را مجاب کرد اقدام به ساخت، آزمایش و استقرار ابزارهای نظامی قدرتمندی برای دفاع از خودمان کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------