افشای نقش ترامپ در پرداخت حق السکوت به بازیگر زن



اخبار,اخبار بین الملل,مایکل کوهن

اسناد اف بی آی از وکیل پیشین ترامپ که به تازگی منتشر شده، حاکی از نقش مستقیم رئیس جمهوری آمریکا در پرداخت حق السکوت به بازیگری است که او را متهم به داشتن روابط نامشروع کرده بود.

به گزارش ایرنا،اسنادی از اف بی آی که به دستور قضایی منتشر شده، نشان می دهد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نقش فعالی در ماجرای پرداخت حق السکوت به بازیگر فیلم های مستهجن که مدعی ارتباط نامشروع با وی بود، داشته است.

 

این اسناد در حمله سال گذشته اف بی آی به منزل «مایکل کوهن» وکیل شخصی پیشین ترامپ به دست آمد و نشان می دهد که ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به این بازیگر پرداخت کرده تا با سکوت خود از اخلال در کارزار تبلیغاتی او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ خودداری کند.

 

اسناد تازه منتشر شده ارتباطات مکرر ترامپ با کوهن و «هوپ هیکس» دبیر رسانه ای ستاد انتخاباتی وی را در ارتباط با پرداخت این حق السکوت نشان می دهد.

 

کوهن که از سوی «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه به چند فقره جرم متهم شده بود، سال گذشته پذیرفت که در ازای تخفیف مجازات با وی علیه ترامپ همکاری کند.

 

کوهن سپس در جلسه استماعی در کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از اسناد پرداخت حق السکوت به این بازیگر پرده برداشت و چک های پرداخت شده به او را افشا کرد.

 

وی تصویری از یک چک ۳۵ هزار دلاری در وجه او با امضای رئیس جمهوری آمریکا را نشان داد که برای بازپرداخت ۳۵ هزار دلار پولی که به بازیگر فیلم های مستهجن پرداخت کرده بود، دریافت کرده است.

 

وکیل پیشین ترامپ همچنین چک های دیگری را که از سوی پسر ترامپ و سازمان تجاری او در وجه این بازیگر صادر شده بود، افشا کرد.

 

کوهن همچنین به پرداخت حق السکوت به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به زن دیگری که ترامپ را متهم به ارتباط نامشروع با وی کرده بود، اعتراف کرد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------