نتانیاهو مأمور تشکیل کابینه شد



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو
رئیس حزب لیکود و نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه مأمور تشکیل کابینه شد.

به گزارش فارس، رئیس رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه «بنیامین نتانیاهو»، رئیس حزب لیکود و نخست‌وزیر فعلی این رژیم را مأمور تشکیل کابینه کرد. 

 

نتانیاهو پس از آن مأمور تشکیل کابینه شد که گفت‌وگوی او با گانتز برای تشکیل کابینه فراگیر شکست خورد.  او برای این کار ۲۸ روز فرصت دارد. او باید حمایت ۶۱ نماینده را جلب کند، اما در حال حاضر ۵۵ نفر از او حمایت می‌کنند. 

 

«روون ریولین»، رئیس‌ رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «دیدار بین بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز به اتمام رسیده است. ظرف مدت کوتاهی، مسئولیت تشکیل کابینه به بنیامین نتانیاهو محول خواهد شد.»

 

پیش از این روزنامه «هاآرتص» گزارش داده بود بعد از کشمکش‌های فراوان در فلسطین اشغالی برای تعیین نخست‌وزیر جدید و مامور تشکیل کابینه، «بنی گانتز» رئیس «ائتلاف آبی‌وسفید» قصد دارد از حق خود برای نخست‌وزیری بگذرد.

 

روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابعی در ائتلاف آبی‌وسفید گزارش داد که دلیل تصمیم گانتز برای گذشتن از حق خود این است که او می‌خواهد نتانیاهو ابتدا مامور تشکیل کابینه شود و به دلیل اینکه مانند شش ماه پیش احتمال ناتوانی وی در این کار وجود دارد، مجددا شکست بخورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------