آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

آمریکا دو شهروند روسیه را به بهانه دخالت در انتخابات تحریم کرد



اخبار,اخبار بین الملل,تحریم روسیه
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز دوشنبه دو شهروند روسیه را به اتهام دخالت در انتخابات آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

به گزارش فارس، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز دوشنبه دو شهروند روسیه را به اتهام دخالت در انتخابات آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار داد. 

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا در  بیانیه روز دوشنبه خود این دو شهروند به نام‌های «دنیس ایگوروویچ» و «ایگور ولادیمیروویچ» را به تلاش برای دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در سال ۲۰۱۸ متهم کرده است. 

 

خزانه‌داری آمریکا علی‌رغم این اذعان کرده که «عاملان خارجی» نتوانسته‌اند در این انتخابات، زیرساخت‌ها را به گونه‌ای تغییر دهند که مانع رأی‌گیری، تغییر در تعداد آرا یا اخلال در روند شمارش آرا شود. 

 

خزانه‌داری آمریکا همچنین اعلام کرده هواپیماهای خصوصی، قایق و شرکت‌های مرتبط با یکی دیگر از شهروندان روسیه را که از قبل به دخالت در انتخابات آمریکا متهم شده هم در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

 

«استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «انتخابات آزاد و منصفانه سنگ‌بنای دموکراسی آمریکا هستند و ما از اختیارات خود علیه کسانی که قصد تضعیف فرایندهای ما را دارند استفاده خواهیم کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------