نگرانی ترامپ از به قدرت رسیدن «جرمی کوربین» در انگلیس



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ و کوربین
رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که پنجشنبه منتشرشده از احتمال به قدرت رسیدن رهبر حزب کارگر انگلیس در انتخابات پارلمانی این کشور که قرار است در ماه دسامبر برگزار شود ابراز نگرانی کرد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که پنجشنبه منتشر شده از احتمال به قدرت رسیدن «جرمی کوربین»، رهبر حزب کارگر انگلیس در انتخابات سراسری این کشور در ماه دسامبر ابراز نگرانی کرده است. 

 

ترامپ در مصاحبه با رادیو «ال‌بی‌سی» انگلیس گفت: «کوربین برای کشور شما خیلی بد خواهد بود. او خیلی بد خواهد بود و کشور شما را به صورت بدی راهنمایی خواهد کرد. او شما را به جاهای بدی خواهد برد. ولی کشور شما توانمندی‌های عظیمی دارد و کشور فوق‌العاده‌ای است.»

 

رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه بار دیگر از «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر فعلی انگلیس تمجید کرده و او را فردی «فوق‌العاده» توصیف کرد. 

 

او گفت: «من با بسیاری از سران انگلیس از جمله بوریس که آدم فوق‌العاده‌ای است رابطه خوابی دارم. فکر می‌کنم او دقیقاً آدم عصر ما است.»

 

حزب کارگر انگلیس به رهبری «جرمی کوربین» از روز پنجشنبه فعالیت تبلیغاتی خود را برای تصاحب کرسی‌های پارلمان در انتخابات زودهنگام ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) آغاز کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------