آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

انگلیس: ایران با حمایت از حماس، حوثی‌های یمن و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا…

اوباما: کلید حل بحران کره‌شمالی همکاری بین‌المللی است



اخبار,اخبار بین الملل,اوباما

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان این که کره شمالی تهدید واقعی برای همه جهان است تنها راه حل این بحران را همکاری بین المللی دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از النشره، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: آمریکا باید وجود سامانه‌های دفاع موشکی برای حمایت از منطقه در حملات احتمالی بالستیکی کره شمالی را تضمین کند.

 

وی کره شمالی را تهدیدی واقعی توصیف کرد و گفت پیونگ یانگ برنامه‌ای را برای مسلح کردن و انتقال سلاح دارد که تهدیدی بزرگ نه فقط برای منطقه بلکه برای جهان محسوب می‌شود.

 

اوباما ادامه داد: در حال حاضر شاهد پیشرفتی که تمایل داشتیم در این خصوص محقق شود نیستیم مساله مهم این است که هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند این مشکل را حل کند و حل این بحران تنها با کار گروهی و همکاری کشورهای جهان بایکدیگر ممکن است.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا تصریح کرد: کره شمالی کشوری دور از معیارها و ارزش‌های بین المللی است و با معیارهای سایر کشورهای جهان نیز تفاوت دارد لذا اعمال فشار بر آن کار دشواری است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------