آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

دیدار فرمانده سنتکام با عبدالمهدی در بغداد



اخبار,اخبار بین الملل,دیدار فرمانده سنتکام با عبدالمهدی
فرمانده مقر مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا بعد از بازدید از پایگاه هوایی عین الاسد، با عبدالمهدی در بغداد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، «عادل عبدالمهدی»، نخست‌وزیر دولت پیش‌برد امور عراق در دیدار با ژنرال «کنث مکنزی»، فرمانده مقر مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی در مورد خروج نیروهای نظامی خارجی از عراق با وی گفت‌وگو و رایزنی کردند.

 

بغداد الیوم به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی عبدالمهدی سه‌شنبه (۱۵ بهمن) گزارش داد که عبدالمهدی از مکنزی در بغداد استقبال کرد.

 

بر اساس بیاینه دفتر نخست‌وزیری عراق، عبدالمهدی در این دیدار بر اهمیت روابط دوستانه بین دو کشور و همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم و تلاش برای دور نگه داشتن عراق از اینکه تبدیل به میدان درگیری شود، تأکید کرده است.

 

فرمانده مقر مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی نیز در این دیدار بر تمایل واشنگتن بر ادامه همکاری مشترک بین عراق  و آمریکا در مقابله با تروریسم و حمایت از نیروهای عراقی و آموزش آن‌ها و تقویت امنیت و ثبات عراق تأکید کرده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------