آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

گانتس: دولتی بدون نتانیاهو و احزاب عربی تشکیل می‌دهم



اخبار,اخبار بین الملل,بنی گانتس
رهبر حزب آبی ـ سفید اسرائیل در سخنانی گفت دولتی را تشکیل خواهد داد که نخست‌وزیر کنونی و احزاب عربی در آن حظور نداشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، بنی گانتس، رهبر حزب آبی ـ سفید و رقیب انتخاباتی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی متعهد به تشکیل دولتی شد که نتانیاهو و احزاب عرب در آن حضور نداشته باشند.

 

گانتس دو مسیر احتمالی را برای خود تعیین کرد و گفت که یا با گروه گسترده‌ای از احزاب "یهودی و دموکرات" ازجمله حزب ملی‌گرای افراطی "اسرائیل خانه ما" (اسرائیل بیتنا) به رهبری آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل همکاری خواهد کرد و یا ممکن است که در صورت رهایی حزب لیکود از ریاست نتانیاهو، با این حزب همکاری کند.

 

وی افزود: از نظر سیاسی نتانیاهو دوره‌اش را به پایان رسانده است و لیکود نمی‌تواند با "بی‌بی" (لقب نتانیاهو) دولت تشکیل دهد و بدون وی نیز تنها خواهد بود.

 

آویگدور لیبرمن نیز شنبه اعلام کرد که دوران بنیامین نتانیاهو سپری شده است و وی باید پس از انتخابات کنست (پارلمان اسرائیل) صحنه سیاسی اسرائیل را ترک کند.

 

وی افزود: حزب لیکود به نتانیاهو کمک خواهد کرد تا محترمانه از زندگی سیاسی کناره‌گیری کند و تمامی احزاب باید برای دوران پسا نتانیاهو آماده شوند.

 

انتخابات کنست قرار است که دوم مارس برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------