آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

بیانیه مشترک مقامات اروپا در محکومیت اقدام ترامپ/ واکنش چین به اتهام‌زنی آمریکا به پکن درباره شیوع کرونا



اخبار,اخبار بین الملل,اتحادیه اروپا
رئیس کمیسیون اروپا و رئیس شورای اروپا در بیانیه مشترکی اقدام ترامپ علیه قاره سبز را محکوم کردند.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا و «چارلز میشل» رئیس شورای اروپا امروز پنجشنبه و در واکنش به دستور ترامپ مبنی بر لغو همه پروازها از اروپا به آمریکا در بیانیه مشترکی اعلام کردند: کرونا بحرانی جهانی است و به مرزها محدود نمی شود.

 

بیانیه مشترک رئیس کمیسیون اروپا و رئیس شورای اروپا در این خصوص می افزاید: مقابله با این ویروس به همکاری نیاز دارد نه اقدام‌های یکجانبه. اتحادیه اروپا با اقدام آمریکا مبنی بر محدودیت سفر از اروپا به این کشور مخالفت کرده و آن را یک‌جانبه می‌دانند.

 

چین اتهام‌زنی آمریکا به پکن درباره شیوع کرونا را محکوم کرد

پکن روز پنجشنبه اظهارات مقامات آمریکایی در زمینه مقصر دانستن چین درخصوص انتشار ویروس کرونا در کشورهای مختلف را محکوم کرد.

 

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، «گنگ شوانگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پاسخ به اتهام‌زنی‌های اخیر آمریکا گفت، این اظهارات «غیرمسئولانه و غیراخلاقی» به تلاش آمریکایی‌ها برای مقابله با شیوع این ویروس کمکی نخواهد کرد.

 

وی افزود، اقدامات چین در راستای کند کردن سرعت شیوع بیماری «کووید-۱۹» برای کشورهای جهان زمان خرید تا بتوانند در جهت انتشار آن تلاش کنند.

 

شوانگ گفت: «امید داریم که این چند مقام آمریکایی در این برهه انرژی خود را بر روی دادن پاسخ به [انتشار] ویروس متمرکز کنند و همکاری‌های خود را تقویت کنند و تقصیرات را به گردن چین نیندازند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------