آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: تست کرونا دادم و منتظر جواب هستم/ آمریکا پروازها از انگلیس و ایرلند را متوقف می‌کند



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهوری آمریکا در نشستی خبری درباره شیوع ویروس «کرونا» در این کشور سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در نشستی خبری درباره شیوع ویروس «کرونا» در این کشور سخنرانی کرد. 

 

وی در این نشست گفت: «تا الان ۵۰ مورد مرگ‌ومیر در پی شیوع کرونا صورت گرفته که رقم بسیار پایین است و این در پی اقدام‌های خوب ما صورت گرفته است.»

 

وی در ادامه گفت: «مردم می‌خواهند این موضوع هرچه زودتر تمام شود. تیم من در زمینه مبارزه با کرونا به رهبری پنس عالی کار کرده است.» 

 

وی در ادامه گفت: «ممکن است به‌زودی آزمایش کرونا را انجام دهم.»

 

ترامپ افزود: «وضعیت بسیار ضروری است. من چندان اعتقادی به دست دادن ندارم، اما به‌عنوان سیاستمدار باید چنین کنم اما با توجه به این وضعیت با دیگران دست نمی‌دهم. شاید نتیجه خوب این اپیدمی این باشد که مردم دست دادن را کنار بگذارند، لااقل تا مدت زیاد.»

 

ترامپ در ادامه گفت: «ما می‌خواهیم کرونا تمام شود و افراد بسیاری مبتلا شوند. اگر مردم نیازی به سفر ندارند نباید چنین کنند.»

 

وی افزود: «ممکن است محدودیت‌های بیشتری در زمینه مسافرت‌ها، چه خارجی و چه داخلی، اعمال کنیم.»

 

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین گفت: «عملکرد بانک فدرال در زمینه نرخ بهره بسیار ضعیف است. ما فرصت‌های بسیاری داریم، اما آن‌ها از بین‌شان می‌برند. قدرت آن را دارم که رئیس بانک فدرال را کنار بگذارم اما چنین نمی‌کنم.»

 

 آمریکا پروازها از انگلیس و ایرلند را متوقف می‌کند

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز شنبه اعلام کرد که ممنوعیت پرواز از کشورهای اروپایی به آمریکا بسط خواهد یافت و از روز سه‌شنبه شامل انگلیس و ایرلند نیز خواهد شد.

 

به نوشته خبرگزاری فرانسه،‌ وی که در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید صحبت می‌کرد،‌ افزود: «شهروندان آمریکایی که در انگلیس و ایرلند هستند می‌توانند به خانه بازگردند. ساکنان قانونی این امکان را دارند و آنها از طریق فرودگاه‌هایی خاص به آمریکا باز خواهند گشت.»

 

ممنوعیت مسافرت ۳۰ روزه از کشورهای اروپایی به آمریکا از امروز اجرایی می‌شود، اما این ممنوعیت شامل انگلیس و ایرلند نمی‌شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------