ترامپ: ماسک‌های خود را ضدعفونی کرده و مجددا استفاده کنید



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهوری آمریکا بر خلاف توصیه متخصصان بهداشتی و پزشکان، پیشنهاد کرد که ماسک‌ها ضدعفونی شده و مجددا مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، در حالی که مسئولان سازمان غذا و داروی آمریکا و همچنین مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های این کشور بر یک بار مصرف بودن ماسک‌ها تاکید دارند، رئیس‌جمهوری آمریکا در توصیه‌ای غیرعلمی پیشنهاد داد که این ماسک‌ها ضدعفونی شده و مجددا مورد استفاده قرار گیرند.

 

وی با بیان این‌که پیشنهاد می‌دهد کارکنان بخش سلامت و پزشکی، ماسک‌ها را ضدعفونی کرده و مجددا استفاده کنند، در این‌باره اعلام کرد: «محلول‌های بسیار خوبی برای این کار، برای ضدعفونی کردن ماسک‌ها، در اختیار داریم. این کاری است که انجام دادن آن هر چه بیشتر در حال گسترش است. آنها ماسک‌های ضدعفونی شونده هستند».

 

بر اساس این گزارش، مشخص نیست که اشاره ترامپ به کدام نوع ماسک است ولی مسئولان پزشکی و بهداشتی توصیه می‌کنند از استفاده مجدد از ماسک‌ها خودداری شود.

 

ترامپ همچنین گفت که زمانی که با کمبود ذخایر ماسک رو‌به‌رو هستیم، استفاده مجدد از ماسک‌ها بهتر از این است که از آنها یک بار استفاده کرده و سپس ماسک‌ها را «دور بریزیم».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------