ترامپ: اگر مدرسه‌ها در پاییز باز نشوند، بودجه‌ای در کار نخواهد بود!



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی بار دیگر بر بازگشایی مدارس در فصل پاییز اصرار و حتی تهدید کرد اگر مدارس و دانشگاه‌ها باز نشوند، به بخش آموزش بودجه اختصاص نخواهد داد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در توییتی تهدید کرد در صورتی که مدارس و دانشگاه‌ها در پاییز بازگشایی نشوند، بودجه بخش آموزش را پرداخت نخواهد کرد.

 

وی نوشت: حالا که در مقیاسی بزرگ شاهد آن بوده‌ایم و به تجریه دریافتیم که آموزش مجازی در مقایسه با آموزش در مدرسه یا دانشگاه افتضاح است. حتی به آن (نوع آموزش) نزدیک هم نیست! مدرسه‌ها باید در پاییز باز شوند.

 

ترامپ در ادامه تهدید کرد: اگر (مدارس) باز نشوند، چرا باید دولت فدرال بودجه بدهد؟ (بودجه) نخواهد داد!

 

رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه هم گفته بود که دولت وی بر فرمانداران ایالت‌ها فشار خواهد آورد تا مدارس بازگشایی شوند. وی که در کاخ سفید صحبت می‌کرد، گفت: «ما قصد داریم تا بر فرمانداران و هر کس دیگری فشار وارد آوریم تا مدارس را بازگشایی کنند. این خیلی مهم است. بنابراین ما قصد داریم فشار بسیار زیادی برای بازگشایی مدارس در پاییز وارد آوریم.»

 

ترامپ در ادامه مدعی شد که برخی مقامات خواستار آن هستند که مدارس بسته باقی بمانند چون آن‌ها فکر می‌کنند که این از نظر سیاسی برای آنها خوب خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------