آمریکا «رمضان قدیروف» را تحریم کرد



اخبار,اخبار بین الملل,رمضان قدیروف
آمریکا رئیس‌جمهور چچن را مورد تحریم قرار داد.

به گزارش مهر، خبرگزاری اسپوتنیک هم اکنون با انتشار خبری اعلام کرد که دولت آمریکا امروز دوشنبه «رمضان قدیروف» رئیس‌جمهور چچن را مورد تحریم قرار داده است.

 

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در بیانیه ای در این خصوص ادعا کرد که واشنگتن قدیروف را به اتهام نقض حقوق بشر مورد تحریم قرار داده است!

 

در بیانیه صادره توسط وزیر خارجه آمریکا بدون ارائه هرگونه مدرک و سندی این باره آمده است: به دلیل مشارکت قدیروف در نقض گسترده حقوق بشر در جمهوری چچن، وی را هدف تحریم قرار دادیم.

 

واکنش رئیس جمهور چچن به تحریم‌های آمریکا 

رئیس جمهور چچن با انتشار دو تصویر در یکی از شبکه‌های اجتماعی به تحریم‌هایی که امروز آمریکا علیه وی و خانواده‌اش اعمال کرد پاسخ داد.

 

به گزارش فارس، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن تحریم‌هایی را علیه «رمضان قدیروف» رئیس‌جمهور جمهوری خودمختار «چچن» روسیه به دلیل نقض حقوق بشر اعمال کرده است.

 

قدیروف با انتشار یک تصویر در تلگرام خطاب به پامپئو و در واکنش به این تحریم‌ها نوشت «بیا بجنگیم».

 

رئیس جمهور چچن در پیام دیگری در یکی از شبکه‌های اجتماعی با اشاره به تحریم آمریکا علیه همسر و دو دختر خود نوشت: «خیلی خوب، حتی اگر من صد بار حقوق انسان‌ها را نقض کرده باشم چطور تحریم‌های اعمال شده علیه همسر و دخترانم را توجیه می‌کنید؟ اینها چه جنایت‌هایی مرتکب شده و حقوق چه کسانی را نقض کرده‌اند؟ هیچ پاسخی به این سوال ندارید.»

 

اخبار,اخبار بین الملل,رمضان قدیروف
اخبار,اخبار بین الملل,رمضان قدیروف

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------