تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه چین، روسیه و کره‌شمالی



اخبار,اخبار بین الملل,اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه شهروندان چین، روسیه و کره‌شمالی به بهانه حملات سایبری اعمال کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلر ریپورت، اتحادیه اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه شخصیت‌های منتسب به روسیه، چین و کره شمالی به بهانه حملات سایبری علیه کشورهای اروپایی اعمال کرده است.

 

بروکسل تاکید کرد که ۶ شخصیت و ۳ نهاد متهم به انجام حملات سایبری مضر طی سال‌های اخیر علیه مواضع اتحادیه اروپا، در لیست تحریم‌های اتحادیه قرار گرفته‌اند.

 

اتحادیه اروپا اعلام کرده که برخی از اتباع روسی دست به هک کردن اطلاعات مربوط به سازمان منع سلاح‌های شیمیایی زده‌اند. هلند پیشنهاد تحریم علیه روسیه را در پی حمله سایبری به اطلاعات سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در سال ۲۰۱۸، به اتحادیه اروپا مطرح کرده است.

 

به گفته اتحادیه اروپا افراد تحریم‌شده حق ورود به اتحادیه اروپا را ندارند، همچنین حساب بانکی آن‌ها به تعلیق درخواهد آمد و نمی‌توانند از حساب‌هایشان برداشت کنند.

 

مقر سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه یکی از شهر‌های هلند واقع است. هلند اخیرا اعلام کرده که حجم حملات سایبری علیه نهاد‌های این کشور به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته، وزیر اطلاعات هلند در خصوص تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا تاکید کرده که اروپا نشان داده در برابر رفتار مخرب بازیگران واکنش قاطعی از خود نشان می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------