بایدن: اگر فلوریدا هم آبی شود، من رئیس جمهور بعدی آمریکا خواهم بود/ ترامپ: قطعا پیروز انتخابات هستم



اخبار,اخبار بین الملل,بایدن و ترامپ
نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که در صورت پیروزی در فلوریدا، رییس جمهور بعدی این کشور خواهد بود.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، «جو بایدن» رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 امریکا روز پنجشنبه در کارزای انتخاباتی در کالج بروارد گفت که در صورت آبی شدن ایالت فلوریدا، کار تمام می‎شود.

 

این اظهارات بایدن در حالی مطرح می‌شود که وی پیش از این طی نطقی در ایالت اوهایو گفته بود به طبقه بندی ایالت‌ها به آبی (دموکرات) و قرمز ( جمهوری‌خواه) هیچ اعتقادی ندارد.

 

بایدن در کارزار انتخاباتی کالج بروارد همچنین از سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در عدم مهار شیوع ویروس کرونا و مسایلی از قبیل نژادپرستی به شدن انتقاد کرد.

 

نامزد دموکرات‌ها در ادامه اظهارات خود به اتهام ترامپ درباره تعطیلی آمریکا در صورت پیروزی بایدن در انتخابات واکنش نشان داد و گفت: بار دیگر اعلام می‎کنم که من قرار نیست در صورت پیروزی، کشور را به تعطیلی بکشانم، بلکه می‌خواهم ویروس را نابود کنم.

 

ترامپ: قطعا پیروز انتخابات هستم

ایلنا نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان تجمع انتخاباتی در ایالت فلوریدا مدعی شد که قطعا پیروز انتخابات هفته آینده خواهد بود.

 

وی در این گردهمایی انتخاباتی گفت که من عاشق فلوریدا و مردم آن هستم. ما تا پنج روز دیگر در این ایالت پیروز خواهیم شد.

 

ترامپ افزود: «ما در فلوریدا  وضعیت بسیار خوبی داشته و در موقعیت برتر قرار داریم».

 

وی همچنین گفت که ما در سراسر کشور در وضع بسیار خوبی هستیم؛ این گفته من براساس نظرسنجی‌ها نیست بلکه براساس واقعیت‌ها و آرایی است که مردم به صندوق انداخته‌اند.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا افزود که شما مردم باید به پا خیزید و رای دهید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------