آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

ترامپ: با دست کم ۳۰۶ رای الکترال پیروز می شوم/ بایدن: باید آمریکا را پس بگیریم



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت که هر زمان از پیروزی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری مطمئن بود آن را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل بلومبرگ، وی در پاسخ به این پرسش که در چه برهه‌‌ای ممکن است اعلام پیروزی کند گفت: «زمانی که پیروزی از راه برسد، چنین خواهم کرد.»

 

ترامپ گفت: «اما تنها زمانی دست به این کار خواهم زد که از پیروزی مطمئن باشم. منظورم این است که دلیلی برای بازی کردن وجود ندارد. به نظرم شانس خوبی برای پیروزی قاطع وجود دارد.»

 

وی همچنین گفت که در انتخابات جاری دستکم ۳۰۶ رای الکترال به دست خواهد آورد.

 

بایدن: آمریکا را پس بگیریم/ هدفم بازگرداندن "نجابت" به کاخ سفید است

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری امروز سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ماه) آمریکا در پیامی توئیتری خواستار مشارکت مردم کشورش برای پیروزی بر ترامپ شد.

 

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری امروز در آمریکا در این خصوص نوشت: ما می‌توانیم بر این بحران‌ها فائق آییم. امروز می‌توانیم کشورمان را پس بگیریم. ما می‌توانیم در نبرد برای روح ملت پیروز شویم. همه اینها امروز آغاز می‌شود. بیایید این کار را با هم انجام دهیم.

 

بایدن در زادگاهش اسکرانتون، پنسیلوانیا، یکی از ایالت‌هایی که رمز پیروزی در انتخابات امسال است، در یک رویداد کوچک صحبت کرد و از "بازگرداندن نجابت به کاخ سفید" صحبت کرد. او قبل از عزیمت به پنسیلوانیا درباره‌ احساسش درباره انتخابات، شصت دستش را به نشانه موفقیت نشان داد و گفت: "خوب!" وی پس از آن راهی پنسیلوانیا زادگاهش شد و در جمع حامیانش با بلندگوی دستی گفت: هدفش بازگرداندن "نجابت" به کاخ سفید است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------