ترامپ: نتیجه انتخابات آمریکا بسیار مضحک است/ رئیس جمهور آمریکا خواستار زندانی شدن فرماندار ایالت جورجیا شد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس جمهور کنونی آمریکا با انتقاد از نحوه رأی‌گیری در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد: دستگاه‌های شمارش آراء مشکلات زیادی داشته‌اند.

به گزارش مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا امروز سه شنبه و در واکنش به اخبار رسانه‌های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، با انتشار پیامی توییتری به موضع‌گیری در این خصوص پرداخت.

 

رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: مشکلات بسیار زیادی در دستگاه های رأی گیری پیدا شده است. آنها به قدری با نتیجه واقعی فاصله دارند که مضحک است.

 

«دونالد ترامپ» در این باره ادامه داد: این دستگاه ها توانسته اند یک پیروزی با اکثریت قاطع آراء را به یک باخت تبدیل کنند. مأموران از این دستگاه ها حفاظت می کنند. آنها را نباید دستکاری کرد، این جُرم است. بسیاری اخبار دیگر در راه است!

 

اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

 

ترامپ خواستار زندانی شدن فرماندار ایالت جورجیا شد

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا پیام کاربری در توئیتر را که نوشته بود جمهوری‌خواهان ایالت جورجیا باید زندانی شوند را بازنشر کرده است.

 

«لین وود»، وکیلی که تنظیم‌کننده شماری از شکایت‌های ناکام ترامپ برای برگرداندن نتیجه انتخابات بوده در توئیتر خواستار بازداشت فرماندار و وزیر امور داخلی ایالت جورجیا شده بود.

 

او در توئیتر نوشت: «رئیس‌جمهور ترامپ...آدم بسیار خوبی است. او واقعاً دوست ندارد کسی را اخراج کند. شرط می‌بندم از اینکه بخواهد کسی را خصوصاً اگر جمهوری‌خواه باشد به زندان بیندازد هم متنفر است.»

 

این وکیل در ادامه نوشته است: «او هر فرصتی را در اختیار برایان کمپ (فرماندار جورجیا) و وزیر امور داخلی جورجیا قرار داد تا کار درست را انجام دهند. آنها به زودی روانه زندان خواهند شد.»

 

ادعای جدید ترامپ درباره خطای انتخاباتی در میشیگان

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در پیامی ادعای جدیدی درباره نتایج انتخاباتی ایالت میشیگان مطرح کرده است.

 

او در این پیام نوشت: «دستگاه‌های رأی‌گیری در میشیگان ۶۸ درصد خطا دارند. طبق قانون این درصد باید زیر ۱ باشد. آیا فرماندار ایالت میشیگان قانون شکنی کرده؟ گوش به زنگ باشید.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------