نتانیاهو: ضربه سنگینی به حماس خواهیم زد



نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
پس از گذشته 5 روز از آغاز درگیری گروه‌های مقاومت با رژیم صهیونیستی و شلیک بیش از 2000 راکت و موشک به سوی صهیونیست‌ها، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی تهدید کرد که این رژیم ضربه سنگینی به حماس خواهد زد.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر جمعه گفت: «گفته بودم که ضربه بسیار سنگینی به حماس و دیگر گروه‌های تروریستی وارد خواهیم کرد و آن را انجام می‌دهیم. روز گذشته اهدافی را که زیر زمین بود هدف قرار دادیم. تروریست‌های حماس معتقد بودند که می‌توانند آنجا پنهان شوند و در واقع آنها نتوانستند آن را انجام دهند».

 

وی که در پایان نشست با سران سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، گفت: «سران حماس معتقدند که می‌توانند از قدرت بازوهای ما فرار کنند اما نمی‌توانند. هر کجا که باشند به آنها می‌رسیم و به همه آنها خواهیم رسید و این کار را نجام خواهیم داد».

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «آنها در روز عیدمان به ما حمله کرده و پایتخت ما را هدف قرار دادند و به سوی شهرمایمان موشک شلیک کردند. آنها بهای این کار را پرداخت کرده و باز هم بهای سنگینی برای آن پرداخت خواهند کرد. این هنوز به پایان نرسیده است. هر کاری برای بازگرداندن امنیت به شهرها و شهروندهایمان انجام خواهیم داد».

 

نتانیاهو در پایان سخنانش از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس و «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------