افزایش کمک‌های آمریکا و اتحادیه اروپا به اوکراین



جنگ اوکراین،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به افزایش کمک ها به اوکراین تاکید کرد.

به گزارش مهر به نقل از یاهو نیوز، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید بروکسل اجازه نخواهد داد تجهیزات نظامی اوکراین تمام شود.

 

دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا، روز سه شنبه پس از نشست وزرای دفاع این اتحادیه در بروکسل بر این موضوع که این اتحادیه به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه می دهد و اجازه تمام شدن تجهیزات آن را در نبرد با روسیه نخواهد داد، تاکید کرد.

 

***

 

وزیر خزانه داری آمریکا: متحدان واشنگتن کمک های خود به اوکراین را افزایش دهند

وزیر خزانه داری آمریکا از متحدان این کشور خواست تا کمک های مالی خود را به اوکراین تقویت کنند.

 

به گزارش مهر به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، «جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه از متحدان کشورش خواست تا هزینه‌های بیشتری را صرف حمایت از اوکراین کنند، زیرا به اعتقاد وی حملات روسیه به زیرساخت‌های حیاتی اوکراین حکایت از کاهش ندارد.

 

این مقام دولت آمریکا یادآور شد: بدیهی است که حمایت های دوجانبه و چندجانبه اعلام شده تاکنون، برای رفع نیازهای اوکراین، حتی در کوتاه مدت، نیز کافی نخواهد بود.

 

یلن با تاکید بر اینکه اتحادیه اروپا احتمالاً کمک‌های مالی قابل توجهی برای حفظ اوکراین ارائه خواهد کرد، به کشورهای عضو گروه ۷ از جمله انگلیس، کانادا و ژاپن نیز اعلام کرد کمک های بیشتری به اوکراین ارسال کنند.

 

وزیر خزانه داری آمریکا افزود: واشنگتن تعهد جدی به تامین مالی اوکراین دارد و مشخصا اتحادیه اروپا نیز در مورد ارائه کمک های لازم بسیار جدی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------