رئیس کمیسیون اروپا: نمی‌گذاریم نابودی نظامی و اقتصادی اوکراین روی دهد



رئیس کمیسیون اروپا،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس کمیسیون اروپا امروز در کنفرانسی در سوئیس که با موضوع بازسازی اوکراین برگزار شد، گفت: نمی‌ گذاریم نابودی نظامی و اقتصادی کی یف روی دهد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه تلویزیونی یورو نیوز، «اورزلا فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا امروز دوشنبه در کنفرانسی در شهر «لوگانو» واقع در سوئیس که با موضوع بازسازی اوکراین برگزار شد، در سخنانی ادعا کرد: هدف کرملین نابودی نظامی، سیاسی و اقتصادی اوکراین است!

 

رئیس کمیسیون اروپا در این خصوص مدعی شد: روسیه می خواهد موجودیت اوکراین را تضعیف کند؛ اما نمی‌ توان اجازه داد که این اتفاق بیفتد! اتحادیه اروپا یک برنامه کاری را برای طرح‌ های بازسازی اوکراین پس از پایان جنگ ایجاد خواهد کرد.!

 

وی در کنفرانس بازسازی اوکراین در سوئیس گفت که اتحادیه اروپا حدود ۶.۲ میلیارد یورو از آغاز حمله روسیه در حمایت مالی از اوکراین اختصاص داده است. بروکسل بستری برای هماهنگی کشورهای عضو این اتحادیه در بازسازی اوکراین بعد از جنگ روسیه ایجاد خواهد کرد.

 

«اورزلا فون درلاین» ادامه داد: بستر مذکور به منظور بحث و بررسی و تعیین نیازهای سرمایه‌ گذاری، هماهنگی اقدامات و کانال‌ های مختلف کمک‌ رسانی است و قرار است مرکز ارتباط کشورها و موسسات برای هماهنگی اقدامات خود در بازسازی اوکراین باشد.

 

در همین ارتباط، یک ماه پیش نیز «اورزلا فون درلاین» رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا با برگزاری نشست خبری در بروکسل اعلام کرده بود که این اتحادیه برای بهبود اقتصاد اوکراین مبلغ ۹ میلیارد یورو کمک اضافی به این کشور ارائه می کند.

 

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در این خصوص گفته بود: کمک های اتحادیه اروپا به اوکراین بی درنگ ادامه خواهد یافت؛ چون کی‌ یف در خط مقدم ارزش‌ های اروپایی دفاع می‌کند!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------