آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

حمله فرد مسلح به ساختمان اف‌بی‌آی در اوهایو



حمله فرد مسلح به ساختمان اف‌بی‌آی در اوهایو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
منابع خبری از تلاش یک فرد مسلح برای حمله به ساختمان پلیس فدرال آمریکا در اوهایو خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، منابع خبری اعلام کردند یک فرد مسلح در حمله به ساختمان پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اقدام به تبادل آتش با پلیس کرده است.

 

مقامات آمریکایی گفتند که پلیس روز پنجشنبه با یک مرد مسلح در سینسینتی در اوهایو که سعی داشت به ساختمان اف‌بی‌آی نفوذ کند، قبل از اقدام به فرار، درگیر شد.

 

یک مقام ایالتی اوهایو در یک نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که این حادثه تا بعد از ظهر پنجشنبه (به وقت محلی) همچنان در جریان بود، اما مهار شد. مقامات گفتند که هیچ یک از مقامات آسیب ندیده و مظنون موفق به نفوذ به ساختمان نشده است.

 

آژانس مدیریت اضطراری شهرستان کلینتون پیش از این گفت: «نیرو‌های امنیتی به یک مظنون مرد که پیراهن خاکستری و جلیقه ضد گلوله به تن دارد، تیراندازی کرده است.»

 

ان‌بی‌سی نیوز هم در این باره گزارش داد که مظنون که به یک تفنگ نیمه اتوماتیک سبک مدل AR-۱۵ مسلح بود، به داخل ساختمان پلیس فدرال شلیک کرد. مقامات امنیتی دو بزرگراه را بستند و منطقه را قرنطینه کردند.

 

مقامات گفتند که مظنون با یک خودروی سفید رنگ در حال فرار بود که شلیک کرد.

 

دفتر صحرایی اف‌بی‌آی در سینسینتی در توییتر نوشت، این مرد قبل از فرار به سمت شمال در بزرگراه ۷۱ بین ایالتی، سعی کرد به مرکز غربالگری بازدیدکنندگان ساختمان اف‌بی‌آی نفوذ کند.

 

به گزارش رویترز جزئیات و انگیزه این فرد نامشخص است.

 

اف‌بی‌آی از زمانی که مأمورانش در این هفته املاک «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در فلوریدا جستجو کردند، مورد تهدید‌های آنلاین قرار گرفت تا بررسی کنند که آیا او به‌طور غیرقانونی سوابق کاخ سفید را هنگام خروج از قدرت حذف کرده است یا خیر.

 

دونالد ترامپ برای پاسخگویی درباره فعالیت‌های تجاری خانواده‌اش به دفتر دادستانی کل ایالت نیویورک احضار شد اما از پاسخ دادن به سوالات خودداری کرده است.

 

جدیدترین آمار‌ها نشان می‌دهد که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون در سال ۲۰۲۲، بیش از ۳۷۰ مورد تیراندازی به جمع در آمریکا روی داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------