آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

انگلیس: ایران با حمایت از حماس، حوثی‌های یمن و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا…

گزارش جدید سازمان ملل درباره اوضاع یمن



اخبار,اخبار بین الملل ,تجاوز عربستان به یمن

سازمان ملل متحد اعلام کرد که تجاوز عربستان به یمن باعث کشته شدن 1850 و آوارگی بیش از نیم میلیون نفر از پایان ماه مارس تا کنون شده است.

دفتر هماهنگی بحران های سازمان ملل متحد (اوشا) تأکید کرد که بر اساس آمار بیمارستانهای یمن، تجاوز عربستان به این کشور تا نیمه ماه مه 7 هزار و 394 مجروح به جا گذاشته است.


"ادریان ادواردز" سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد  گفت که تعداد آوارگان از آغاز ماه مارس به بیش از پانصد و 45 هزار نفر رسیده است.


وی خاطرنشان کرد آتش بس که روز دوشنبه به پایان رسید به این کمیساریا اجازه داد که کمک های بیشتری از طریق زمین و هوا به یمن برساند و آنها را از طریق مراکز توزیع مستقر در صنعا و عدن به دست جنگ زدگان برساند.


ادواردز تاکید کرد که توزیع کمک ها در مناطق صعب العبور نیز انجام شده و 6 فروند هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه در صنعا فرود آمده اند.


اما "الیزابت بایرز" سخنگوی برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل متحد گفت که مدت آتش بس برای توزیع تمام کمک های غذایی کافی نبود و این سازمان فقط توانست نیمی از کمک های تعیین شده را میان 400 هزار نفر از هفتصد و 38 هزار نفر توزیع کند.

 

اخبار بین الملل  - سایت العالم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------