آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

اسرائیل برای حزب‌الله لبنان خط و نشان کشید



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
فرمانده جدید نیروی هوایی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تهدید کرد که در صورت هرگونه حمله حزب الله لبنان به تل‌آویو، حملاتی سخت و شدید علیه آن انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا، «تومر بار» فرمانده جدید نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بار سخنانی مدعی شد: « در صورت وقوع درگیری نظامی با حزب‌الله، اسرائیل از قدرتی استفاده خواهد کرد که تصورش دشوار است».

 

وی با بیان اینکه ارتش اسرائیل اطلاعات خوبی درباره حزب الله و مرکز نظامی و حوزه سایبری آن دارد، خاطرنشان کرد: «اسرائیل می‌خواهد این جنگ را در مدت زمان کوتاه و با تعداد کمی تلفات به پایان برساند».

 

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی هر از گاهی با توجه به توهم جنگ احتمالی، حملات سایبری و حمله موشکی حزب‌الله، برای گروه مقاومت لبنان خط و نشان می‌کشند.

 

از طرفی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از قدرت فزاینده حزب الله لبنان طی ماه‌های اخیر رزمایش‌های مختلف با هدف ایجاد جنگ به راه انداخته است که تازه‌ترین مورد آن روز گذشته (سه شنبه) بود که در امتداد نوار مرزی غزه مانور نظامی برگزار شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------