آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

بایدن: فردا به ریاست‌جمهوری پایان می‌دهیم که باعث تفرقه آمریکا شد/ ترامپ: بایدن یک سیاستمدار فاسد است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در سخنرانی گفت که فردا (سه‌شنبه) روزی خواهد بود که می‌توان به ریاست جمهوری فردی که باعث تفرقه آمریکا شد،‌ پایان داد.

«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه در سخنرانی گفت که هرج و مرجی که آمریکا در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» شاهد بوده دیگر کافی است.

 

وی که در شهر کلیولند ایالت اوهایو صحبت می‌کرد، افزود: «در صورت پیروزی در انتخابات بر موضوع بهداشت درمانی که تمام آمریکایی‌ها را پوشش می‌دهد تمرکز خواهم کرد.»

 

بایدن اضافه کرد: «تا یک روز دیگر ما می‌توانیم به این ریاست جمهوری که باعث تفرقه این ملت شد،‌ پایان دهیم.»

 

وی در ادامه گفت: «فردا ما می‌توانیم به ریاست جمهوری پایان می‌دهیم که در حفاظت از این ملت شکست خورد. فردا ما می‌توانیم به ریاست جمهوری پایان دهیم که بر شعله‌های تنفر در سراسر کشور دمید.»

 

بایدن شب گذشته نیز در پیام توئیتری نوشت: «من به شما این را قول می‌دهم که به هرج و مرج ترامپ پایان داده و این بحران را خاتمه ‌بخشم.»

 

بایدن همچنین در پیام دیگری شرایط کنونی اقتصاد آمریکا را چنین توصیف کرد: «تقریبا ۲۳ میلیون آمریکایی در حال حاضر بیکار هستند. از هر پنج کسب و کار کوچک یکی از آنها تعطیل شده است. میلیون‌ها نفر در خطر از دست دادن مسکن خود هستند.»

 

نامزد دموکرات‌ها در ادامه نوشت: «بسادگی نمی‌توانیم چهار سال دیگر دونالد ترامپ را تحمل کنیم.»

 

ترامپ: بایدن یک سیاستمدار فاسد است

رئیس جمهور آمریکا گفت ممکن است در انتخابات تقلب صورت گیرد و شما از آنچه در ایالت پنسیلوانیا رخ داد، اطلاع دارید. 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در جمع هواداران خود در ایالت کارولینای شمالی، ضمن مردود دانستن نتایج نظرسنجی‌ها درباره نتایج انتخابات و ابراز اطمینان از پیروزی خود گفت: بایدن یک سیاستمدار فاسد است که از رابطه با چین، میلیون‌ها دلار سود کسب کرده است و در مقابل، فرصت‌های شغلی آمریکایی‌ها را در اختیار چین قرار داده است.

 

ترامپ افزود: از شما می‌خواهم فردا در انتخابات شرکت کنید، زیرا این انتخابات مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکا است.

 

در صورت پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات، اقتصاد آمریکا نابود می‌شود

دونالد ترامپ در ادامه، با طرح این ادعا که در نتیجه نظرسنجی‌ها در شب برگزاری انتخابات تقلب صورت گرفته است، گفت: من ۱۷ پله در نظرسنجی‌ها از بایدن عقب نیستم و ممکن است یک پله عقب یا دو پله جلو باشم. ممکن است در انتخابات تقلب صورت گیرد و شما از آنچه در ایالت پنسیلوانیا رخ داد، اطلاع دارید. باید روز سوم نوامبر آرا شمارش و نتیجه قطعی انتخابات مشخص شود تا به جهان بگوییم چه کسی برنده و چه کسی بازنده شد.

 

ترامپ افزود: بایدن همان کسی است که در زمان بحران آنفلوانزای خوکی مسئولیت داشت و به سختی در مهار آن شکست خورد. اگر دموکرات‌ها در انتخابات پیروز شوند اقتصاد آمریکا نابود خواهد شد و ما را به سوی رکود پیش خواهند برد. آن‌ها آزادی ادیان و بیمه سلامت را لغو و اسلحه‌های شما را مصادره خواهند کرد.

  

 

توئیتر از برچسب‌های ویژه خود برای اعلام غیررسمی نتایج انتخابات آمریکا رونمایی کرد

شرکت توئیتر امروز دوشنبه از طرح خود برای زدن برچسب هشدار به توئیت‌های کاندیداها و کمپین‌های انتخاباتی آمریکا که در آنها ادعای پیروزی قبل از اعلام نتایج رسمی کنند، خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اقدام در حالی قرار است صورت بگیرد که این شبکه اجتماعی اقدام به تدارک برای آنچه کرده که یک انتخابات غیرمعمول به دلیل تعداد بالای آرای پستی است که می‌توانند منجر به تاخیر در اعلام نتایج نهایی شوند.

 

توئیتر اعلام داشت از شب انتخابات تا روز آغاز ریاست جمهوری بعدی برچسب‌های هشدار نظیر "منابع رسمی درباره این انتخابات به صورت متفاوتی نظر داده‌اند" یا "منابع رسمی ممکن است هنگام انتشار این توئیت درباره رقابت نظر نداده باشند" مورد استفاده قرار خواهد داد.

 

توئیتر همچنین گفت، حساب‌های مستقر در آمریکا با بالغ بر ۱۰۰ هزار دنبال کننده و فعالیت قابل توجه برای برچسب گذاری در نظر گرفته می‌شوند.

 

همچنین توئیتر بیان داشت، مقام‌های دولتی مسئول انتخابات و رسانه‌های خبری رسمی کشوری نظیر ای.بی.سی نیوز، آسوشیتدپرس، سی.ان.ان و فاکس نیوز که واحدهای مستقل تصمیم گیری درباره انتخابات دارند را به عنوان منابع رسمی نتایج در نظر می‌گیرد و حساب‌های توئیتر آنها از برچسب گذاری معاف هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------