آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

بایدن: ممکن است تا آماده شدن واکسن کرونا 200 هزار نفر دیگر را از دست بدهیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی هشدار داد ممکن است تا آماده شدن واکسن کرونا، 200 هزار آمریکایی دیگر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست بدهند.

به گزارش فارس،‌ «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز دوشنبه درباره همه‌گیری ویروس کرونا و مقابله با این ویروس صحبت کرد.

 

وی گفت با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، افزایش تولید تجهیزات حفاظت شخصی ضروری است.

 

بایدن با اشاره به آزمایش موفقیت آمیز واکسن کرونای فایزر گفت حتی اگر واکسن فایزر به زودی مورد تایید قرار بگیرد، برای ماه‌ها این واکسن در دسترس نخواهد بود.

 

وی هشدار داد تا زمانی که واکسن کرونا به صورت گسترده در دسترس قرار بگیرد ممکن است که آمریکا 200 هزار نفر دیگر را به دلیل ابتلا به کرونا از دست بدهد.

 

نامزد حزب دموکرات گفت تاکید کرد که وی رهبری جهانی آمریکا برای مبارزه با ویروس کرونا را بازیابی خواهد کرد.

 

بایدن اضافه کرد: «انتخابات به پایان رسید و زمان آن فرا رسیده که رفتارهای حزبی را کنار بگذاریم.»

 

وی ضمن درخواست از تمامی شهروندان آمریکایی برای استفاده از ماسک گفت: «استفاده از ماسک یک جمله سیاسی نیست بلکه راهی خوب برای حرکت رو به جلوی کشور است که به بازگرداندن شرایط به وضعیت عادی کمک می‌کند.»

 

نامزد حزب دموکرات گفت: «ما آمریکایی‌ هستیم و کشور ما از سوی ویروس کرونا مورد تهدید قرار گرفته و ما باید این کار را با هم انجام دهیم.»

 

شرکت داروسازی «فایزر» امروز دوشنبه اعلام کرده بود داده‌های اولیه از تزریق واکسن کرونا به داوطلبان، حاکی از ایمن بودن واکسن این شرکت است.

 

این شرکت پیش از این در ماه مهر  اعلام کرده بود درخواست جواز برای تولید واکسن کرونا که در همکاری با شرکت آلمانی «بیون تک» در آخرین مراحل آزمایشی قرار دارد، اواخر ماه نوامبر به نهادهای مسئول نظارت بر کیفیت دارو در آمریکا تسلیم خواهد شد.

 

فایزر می‌گوید، بررسی اولیه داده‌های مربوط به واکسن این شرکت نشان می‌دهد تزریق این واکسن در ۹۰ درصد موارد باعث ایجاد مصونیت در برابر کرونا شده است. مطابق ادعای این شرکت آمریکایی، در آخرین مرحله  آزمایش بالینی، تزریق این واکسن به ۹۴ بیمار داوطلب به ایجاد هیچ عارضه جدی در آنها منجر نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------