معاون ترامپ: انتخابات به پایان نرسیده است/ ترامپ: منتظر شوک باشید!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون رئیس جمهور آمریکا امروز در جمع اعضای تیم خود گفت که انتخابات این کشور هنوز به پایان نرسیده است.

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر نوشت که به تیم خود گفته انتخابات ریاست جمهوری این کشور هنوز به پایان نرسیده است.

 

وی در ادامه پیام خود نوشت: «دونالد ترامپ،‌ رئیس جمهور هرگز مبارزه برای ما را متوقف نکرده و ما این مبارزه را تا زمانی که تمامی رای‌های قانونی شمارش شوند حفظ خواهیم کرد.»

 

ترامپ نیز پس از برگزاری انتخابات با زیر سوال بردن آرای پستی، مدعی شده در صورتی که آرای قانونی شمارش شوند، وی پیروز انتخابات خواهد بود.

 

«رودی جولیانی» وکیل شخصی  ترامپ نیز روز یکشنبه مدعی شد، شواهد محکمی برای وقوع تقلب در انتخابات وجود دارد.

 

به گفته وکیل ترامپ، تیم او ویدئوهایی مستند و ۵۰ شاهد در اختیار دارد و قرار است روز دوشنبه شکایاتی با محور «نقض حقوق شهروندی با اجرای انتخاباتی غیرعادلانه» و نقض محافظت برابر و منصفانه آرای انتخابات در فیلادلفیا و پیتزبورگ، تنظیم شود.

 

وی گفت: «روشن است تا زمانی که حداقل ۶۰۰ هزار رأی نامعلوم است، او (ترامپ) قصد ندارد شکست را بپذیرد».

 

ادعاهای ترامپ در مورد تقلب تمامی ندارد: منتظر شوک باشید!

ترامپ: شناسایی برگه های رای (از لحاظ اشکالات در امضا و مشخصات) حتی بیشتر از پیش بینی های اولیه بوده است. تعداد بسیار زیادی از برگه های رای تحت تاثیر قرار گرفته است . گوش به زنگ باشید! 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 ترامپ: نوادا چاه آرای جعلی است

رییس جمهوری آمریکا و نامزد جمهوریخواه در انتخابات این کشور، نوادا را یک چاه ویل برای آرای جعلی دانست و گفت که گزارش‌هایی تکان دهنده وجود دارد.

 

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ روز دوشنبه در یادداشت توئیتری خود، اتهام تقلب در انتخابات این کشور را تکرار کرد و افزود: موضوع تطابق آرا بسیار بیش از حد انتظار است. تعداد بسیار زیادی از آرا  تحت تاثیر قرار می‌گیرند. گوش به زنگ باشید!

 

وی با بیان اینکه "نوادا در حال تبدیل شدن به یک چاه ویل آرای جعلی است"، افزود:مت شلپ و آدام پاول لاسکالت چیزهایی را در حال یافتن چیزهایی هستند که اگر منتشر شوند کاملا تکان دهنده خواهند بود!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------