آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

نشست ژنو شاید به همکاری بین بایدن و پوتین کمک کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون سابق دبیرکل ناتو گفت، نشست قریب‌الوقوع در ژنو بین روسای جمهوری آمریکا و روسیه شاید بتواند به صورت بالقوه به دو طرف در ایجاد یک رابطه کاری و همکاری‌های آینده کمک کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، "رز گوته‌مولر"، معاون سابق دبیرکل ناتو در پاسخ به اینکه برنامه‌هایی برای نشست دو جانبه ولادیمیر پوتین و جو بایدن، روسای جمهوری روسیه و آمریکا در نشست ۱۶ ژوئن ژنو چطور پیش می‌رود، گفت: به نظرم، این نشست شبیه به نخستین دیدار بین رونالد ریگان و میخائیل گورباچف، روسای جمهوری آمریکا و شوروی در ژنو به سال ۱۹۸۵ است. دو طرف مکالمات و گفتگوهای خیلی مستقیم و سختی داشتند اما یک رابطه همکاری هم ایجاد شد که راهی را به سمت پیشرفت‌های آتی ایجاد کرد.

 

وی ادامه داد: هنوز زود است که بگوییم این نشست در ۱۶ ژوئن پیشرفتی دارد یا نه با این حال، امیدوارم که دو طرف درباره جایگزین کردن نیواستارت و از سرگیری مذاکرات با ثبات سازی استراتژیک توافق کنند، همانطور که در گفتگوی تلفنی آوریل به آن اشاره کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------