کشف اسناد جدید محرمانه از خانه بایدن | رئیس کارکنان کاخ سفید استعفا می‌دهد



  اسناد جدید محرمانه,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
اسناد محرمانه در کاخ سفید,جو بایدن اف‌بی‌آی در جست‌وجوی خانه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ویلمینگتون به اسناد جدید محرمانه دست یافته است. 

 به گزارش ایرنا به نقل از سی ان ان، باب باوئر وکیل بایدن شنبه‌شب تصریح کرد: بازرسان اف‌بی‌آی روز جمعه پس از بازرسی خانه بایدن در ویلمینگتون در ایالت دلاویر آمریکا، اسناد جدید محرمانه کشف کردند.

 

باوئر افزود: در جریان این جست‌وجو که روز جمعه بیش از ۱۲ ساعت به طول انجامید، وزارت دادگستری به اسناد جدید محرمانه از جمله ۶ سند محرمانه که برخی از آنها متعلق به دوران نمایندگی بایدن در مجلس سنا و برخی نیز مربوط به دوران تصدی وی در سمت معاونت باراک اوباما بود، دست یافته است.

 

وزارت دادگستری برای بررسی بیشتر حتی یادداشت‌های دست‌نویس بایدن مربوط به سال‌هایی که معاون اوباما بود را هم کشف و ضبط کرد.

 

این سندها علاوه بر اسناد طبقه‌بندی شده‌ای است که پیش از این در دفتر و پارکینگ خانه بایدن کشف شده بود.

 

رئیس کارکنان کاخ سفید استعفا می‌دهد

  منابع خبری در آمریکا از احتمال استعفای ران کلین رئیس کارکنان کاخ سفید تا چند هفته آینده خبر می‌دهند.

 

به گزارش تارنمای نشریه آمریکایی نیویورک تایمز، مقامات عالی رتبه دولت آمریکا روز شنبه به وقت محلی گفتند کلین از زمان انتخابات میان دوره‌ای نوامبر سال گذشته برخی از همکارانش را در جریان تصمیم خود قرار داده بود.

 

  اسناد جدید محرمانه,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

به نوشته نیویورک تایمز قرار است همزمان با سخنرانی سالانه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تاریخ هفتم فوریه (۱۸ بهمن)، خبر تودیع و معارفه کلین با جانشین وی اعلام شود.

 

شبکه خبری سی ان ان نیز با تائید این مطلب افزود: تصمیم کلین برای کناره گیری از سمت خود به تحقیقات جاری درباره پیدا شدن اسناد محرمانه و طبقه بندی شده در دفتر خصوصی بایدن و اقامتگاه وی در دلاویر ارتباطی ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------