آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

کامالا هریس، معاون جو بایدن: کنگره آمریکا باید اقدامی درخصوص کنترل اسلحه انجام دهد



 کامالا هریس ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
معاون رئیس‌جمهوری آمریکا پس از شرکت در مراسم یادبود قربانیان تیراندازی در جنوب کالیفرنیا، گفت که قانونگذاران آمریکایی "قدرت و مسئولیت" کنترل قوانین مربوط به حمل اسلحه را دارند.  

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بازدید کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال حادثه تیراندازی در استودیو "استار دانس" واقع در "مونته‌ری پارک" کالیفرنیا انجام شد؛ حادثه‌ای که جزو اولین تیراندازی از سه تیراندازی خونین ظرف یک هفته بود و ۱۱ کشته و ۹ زخمی به جای گذاشت.

 

کامالا هریس در سخنرانی خود عنوان داشت: کنگره آمریکا باید اقدامی انجام دهد. ما به قوانین معقولی درخصوص کنترل حمل اسحله نیاز داریم.

 

وی ضمن دیدار با شهردار و اعضای خانواده‌های قربانی در ادامه سخنرانی خود افزود: ما همیشه برای چنین حوادثی سوگوار خواهیم بود اما باید از رهبران کشورمان بخواهیم که توانایی، قدرت و مسئولیت انجام کاری را در این راستا داشته باشند.

 

روز دوشنبه، گروهی از سناتورها "ممنوعیت تسلیحات تهاجمی" را مجدد معرفی و تاکید کردند که حداقل سن خرید تسلیحات تهاجمی را به ۲۱ سال افزایش می‌دهند. جو بایدن از کنگره خواست تا فورا این قانون را تصویب کنند و آن را برایش بفرستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------