آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

مانور هوایی آمریکا و کره‌جنوبی در پی تحرکات موشکی پیونگ‌یانگ



  مانور هوایی آمریکا و کره‌جنوبی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
خبرگزاری یونهاپ به نقل از ارتش کره جنوبی اعلام کرد، پس از آنکه کره شمالی امروز (یکشنبه) یک موشک بالستیک کوتاه برد را به طرف دریای ژاپن شلیک کرد، سئول و واشنگتن مانورهای هوایی مشترکی را با حضور بمب‌افکن اتمی استراتژیک بی-۱ بی آمریکا برگزار کردند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خبرگزاری یونهاپ اوایل امروز اعلام کرد که پیونگ‌یانگ یک موشک بالستیک را از منطقه تانگ‌چانگ-ری واقع در ساحل غربی کره شمالی به صورت آزمایشی شلیک کرد. به گفته ستاد مشترک ارتش کره جنوبی، این موشک حدود ۸۰۰ کیلومتر پرواز کرده و خارج از منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن فرود آمده است.   

 

مانورهای هوایی مشترک آمریکا-کره جنوبی به عنوان بخشی از مانور کنونی "سپر آزادی" بر فراز شبه‌جزیره کره برگزار شد که از ۱۳ مارس آغاز شده و شامل جنگنده‌های اف-۳۵ ای کره جنوبی، جنگنده‌های اف-۱۶ و بمب‌افکن‌های استراتژیک بی-۱ بی آمریکاست.

 

مانور مشابهی نیز سوم مارس در این منطقه برگزار شد.

 

تازه‌ترین شلیک موشکی کره شمالی سه روز پس از آن انجام شد که پیونگ‌یانگ یک موشک بالستیک قاره‌پیمای هواسونگ-۱۷ را در واکنش به مانورهای نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی برگزار کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------