آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

بایدن: نتانیاهو را به کاخ سفید راه نمی‌دهم!



بایدن ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود به همه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پایان داد و اعلام کرد درب‌های کاخ سفید فعلا بر روی نتانیاهو بسته است.

به گزارش مهر، رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود (سه شنبه) به همه گمانه‌زنی‌ها از سفر قریب الوقوع نتانیاهو به واشنگتن پایان داد و از تعویق این سفر به وقتی نامعلوم خبر داد!

 

«جو بایدن» در نطقش اعلام کرد «تا زمانی که این رژیم در شرایط کنونی قرار دارد، هرگز به این زودی‌ها از بنیامین نتانیاهو برای سفر به واشنگتن دعوت نخواهم کرد.»

 

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه افزود «امید است نتانیاهو از قانون اصلاحات قضائی خود تجدید نظر کند.»

 

در همین ارتباط، «جان کربی»، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پیشتر در اظهاراتی نسبت به سفر قریب الوقوع نتانیاهو به آمریکا اعلام کرده بود «کاخ سفید برنامه‌ای برای سفر نتانیاهو در شرایط کنونی به واشنگتن ندارد و آمریکا خواستار حل‌وفصل اصلاحات قضائی نتانیاهو و اصلاح آن است.»

 

گفتنی است بیش از سه ماه از تشکیل کابینه ائتلافی نتانیاهو در فلسطین اشغالی می‌گذرد و تااکنون واشنگتن همزمان با وخامت اوضاع در سرزمین‌های اشغالی در پی طرح قضائی جنجالی نتانیاهو دعوت‌نامه‌ای برای سفر وی به آمریکا صادر نکرده است.

 

کاخ سفید معمولاً پس از تشکیل هر کابینه‌ای در فلسطین اشغالی، بلافاصله سران این رژیم را به واشنگتن دعوت و بر حمایت از این رژِیم موقت تاکید می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------