آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

کره‌شمالی احتمالا به شرق اوکراین تیم ساخت‌وساز اعزام می‌کند



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
یک مقام ارشد دونتسک واقع در شرق اوکراین از احتمال اقدام کره شمالی در اعزام تیمی از کارگران ساخت و ساز به این جمهوری به منظور مشارکت در پروژه‌های بازسازی خبر داد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، رئیس دونتسک در مصاحبه با برنامه نمایش اینترنتی سولوویوف لایو شو در یوتیوب اظهار کرد: اکنون وضعیتی جالب و متقابلا سودمند با در نظر گرفتن ساخت و سازهای عظیمی که اکنون در جمهوری خلق دونتسک به راه افتاده وجود دارد. مذاکراتی به جریان افتاده برای آنکه گروه‌های سازنده از کره شمالی مستقیما برای بازسازی مناطق به دونتسک بیایند.

 

به گفته پوشیلین، وزارت روابط خارجی جمهوری خودخوانده دونتسک هم درگیر مذاکراتی به منظور هماهنگ‌سازی سفر اولین گروه از عوامل ساخت و ساز کره شمالی در آینده نزدیک هستند.

 

به گفته رئیس دونتسک، کره شمالی قبل از اعمال تحریم‌ها نیز اقدام به اعزام پرسنل بسیار منضبط و ذی صلاحش در حوزه ساخت و ساز به پروژه‌های ساخت و ساز کشورهای دیگر کرده است. وزارت روابط خارجی دونتسک در اواسط ژوئیه اعلام کرده بود که با کره شمالی در زمینه همکاری در چند حوزه از جمله در بخش اقتصادی توافق خواهد کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------