ترامپ: سیاست دولت بایدن در قبال اوکراین می‌تواند به جنگ جهانی سوم منجر شود



 ترامپ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از سیاست های دولت کنونی واشنگتن در قبال جنگ اوکراین انتقاد کرد و گفت که این سیاستها ممکن است منجر به جنگ جهانی سوم شود.

 به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای نشریه نیوزویک، "دونالد ترامپ" در جمع هوادارانش در ایالت وایومینگ هشدار داد که مناقشه میان اوکراین و روسیه می تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود. که شبیه دیگر جنگ ها نخواهد بود.

 

ترامپ خاطر نشان کرد که اقدامات آمریکا در مورد جنگ اوکراین می تواند اوضاع را وخیم‌تر کند.

 

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا افزود: به دلیل حماقتی که به خاطر حرفها و کارهایمان مرتکب می شویم، ممکن است با جنگ جهانی سوم رویرو شویم. می خواهیم به افراد به دلیل آنچه برایشان رخ می دهد، کمک شود. اما به دلیل یکسری کارهای ما ممکن است شرایط به سمت جنگ جهانی سوم پیش برود.

 

ترامپ پیش‌بینی کزد این جنگ در صورت وقوع به دلیل تسلیحات هسته ای نوسازی شده و جدید مشابه جنگ های دیگر نخواهد بود.

 

ترامپ پیشتر نیز ضمن انتقاد از اولویت های دولت جو بایدن رییس جمهوری فعلی آمریکا گفت که دولت باید به جای کمک به اوکراین هر کاری برای تامین امنیت داخلی انجام دهد.

 

ترامپ اخیرا درباره حادثه تیراندازی در یک مدرسه در شهر یووالد ایالت تگزاس، گفت: قتل هولناک ۱۹ کودک معصوم و دو معلم بزرگسال همراه با زخمی شدن تعدادی، یک قساوت وحشیانه بود که وجود هر آمریکایی را به لرزه درآورد. 

 

وی با اشاره به بسته کمکی ۴۰ میلیارد دلاری دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا برای اوکراین بیان کرد: اگر ایالات متحده ۴۰ میلیارد دلار برای ارسال به اوکراین دارد، ما باید هر کاری بر می آید برای حفظ ایمنی کودکانمان انجام دهیم. 

 

بسته کمکی مورد اشاره ترامپ اخیرا توسط کنگره ایالات متحده تصویب و از سوی بایدن به قانون تبدیل شد. این لایحه کمک های نظامی قابل توجهی را برای مقابله با تهاجم روسیه به اوکراین ارائه می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------