جیمز کومی: ترامپ تضعیف شده و تحلیل رفته اما همچنان خطرناک است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,جیمز کومی
مدیر اسبق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) گفت، دونالد ترامپ " تضعیف شده و تحلیل رفته" اما همچنان خطرناک است و از آمریکایی‌ها خواست تا او و کارهایش را به چالش بکشند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، جیمز کومی، مدیر اسبق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در مطلبی که در روزنامه واشنگتن  پست منتشر کرد بر ضرورت انجام آنچه که او "چهارمین و آخرین مرحله" برخورد با حملات لفظی ترامپ به منتقدانش خواند تاکید کرد.

 

کومی که پیشتر از سوی ترامپ از مدیریت اف.بی.آی اخراج شد و از آن زمان تا کنون همواره به او و اقدامات و سیاستهایش حمله کرده، نوشت: چه حسی دارد وقتی که علنا و شخصا مورد حمله رئیس جمهور آمریکا قرار می‌گیرید؟من هم همچون خیلی از افراد در داخل و خارج از دولت، این تجربه را داشته‌ام.

 

او ادامه داد: بعد از آن شاید کار برای افراد خوب سخت می‌شود به ویژه آنهایی که پس‌اندازی برای بهره بردن از آن ندارند. البته حقیقت این است که از جوانب بسیاری این وضعیت آن طور که شما فکر می‌کنید سخت نیست به ویژه به این خاطر که با ادامه یافتن این حملات بی پایان منبع آنها تضعیف شده و قدرت او تحلیل می‌رود.

 

جیمز کومی خاطر نشان کرد: بعد از یک مدت شوک اولیه ناشی از شنیدن انتشار توئیت رئیس جمهور علیه خود را از دست خواهید داد و در مرحله دوم این شوک تبدیل به نوعی بی‌حسی شده و پس از آن در مرحله سوم تاثیر آن از بین می‌رود.

 

کومی گفت: بعد از آن دیگر احساس نمی کنید که انگار قدرتمندترین فرد جهان شما را تعقیب می کند. بعد از آن احساس می کنید که یک فرد پیر عجیب و کمی غمگین دارد به شما میگوید "از مزرعه من برو بیرون"!

 

او در ادامه به یک ویدیوی مشهور که در آن یک سری از رهبران کشورهای جهان مشغول تمسخر ترامپ هستند و همچنین افول محبوبیت ترامپ در توئیتر اشاره کرده و گفت "به نظر می‌رسد ترامپ تضعیف شده است".

 

او تاکید کرد: منظور من این نیست که بگویم ترامپ دیگر خطرناک نیست. خیانت وحشتناک دولت آمریکا به همپیمانان ما در شمال سوریه نشان می دهد که یک رهبر بی اخلاق و بی پروا می تواند خسارات زیادی حتی در همین حالت تضعیف شده‌اش به بار بیاورد.

 

کومی ادامه داد: اما در مرحله چهارم و نهایی از این درگیری شما با ترامپ، ما باید با این حس خستگی و تحقیری که این چهره تضعیف شده و تحلیل رفته به ما روا داشته بجنگیم. ما باید با توجه به خطری که او متوجه ملت ما و ارزشهایش می کند باید بر وضعیت شوک و بی حسی مراحل قبل غلبه کرده و دیگر بی توجه نباشیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------