آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

واکنش قرقاش به افشای هک تلفن مؤسس آمازون توسط ولیعهد سعودی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
وزیر مشاور در امور خارجه امارات مدعی شد که عربستان نقش پیشرو در منطقه دارد و اهداف حملات صورت گرفته علیه ولیعهد این کشور محقق نخواهد شد. 

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات عصر روز گذشته -جمعه- در توئیتی مدعی شد که حمله مجدد به عربستان سعودی، موقعیت پیشرو و رهبری آن در منطقه را مورد هدف قرار داده است اما این تلاش‌ها به بار نخواهد نشست.

 

قرقاش در ادامه توئیت خود که به نظر می‌رسد در واکنش به گزارش سازمان ملل درباره احتمال دخالت «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در هک تلفن «جف بزوس» مؤسس شرکت آمازون نوشته شده است، مدعی شد: «این اتهامات مغرضانه زایل خواهد شد چنانکه حملات پیشین نیز خنثی شد، نقش ریاض و برنامه‌های آینده آن در تمام ابعاد مثبت آن برای عربستان و منطقه مورد هدف قرار گرفته است». 

 

وی در این توئیت با ابراز خوشحالی امارات از حضور و ادامه ارتباط رسانه‌ای و بین‌المللی عربستان در این دوره، نوشت که ریاض با «قدرت منطق و استدلال و با صداهای اثرگذار و پخته» از جمله «عبدالعزیز بن سلمان» وزیر انرژی، «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه و «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه، سیاست خارجی خود را بیان می‌کند.

 

ریاض گزارش سازمان ملل درباره احتمال هک تلفن بزوس به دنبال دریافت پیامک از حساب واتساپ شخصی ولیعهد سعودی در ماه می سال ۲۰۱۸ را تکذیب کرد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------