جنگنده های رژیم صهیونیستی نوار غزه را بمباران کردند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
منابع فلسطینی اعلام کردند، جنگنده های رژیم صهیونیستی با چند فروند راکت پایگاه‌هایی در دیر البلح و نیز یک پایگاه وابسته به مبارزان فلسطینی در غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف گرفتند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی"سما" ، جنگنده‌های اسرائیلی اطراف منطقه المطاحن در شمال غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه و نیز یک زمین کشاورزی در شرق دیر البلح واقع در مرکز نوار را هدف حمله راکتی قرار دادند.

 

این اقدامات در پی اعلام ارتش اسرائیل مبنی بر رهگیری شلیک یک موشک از نوار غزه به عنوان اولین عملیات از سوی نوار غزه پس از اعلام طرح به اصطلاح صلح آمریکایی موسوم به "معامله قرن"صورت گرفت که با مخالفت فلسطینی‌ها و استقبال اسرائیلی‌ها مواجه شد.

 

در همین راستا، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد، به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در نوار غزه، شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی رهگیری شد.اما تلفات و خساراتی برجای نگذاشت.

 

پیش از این، صدای آژیرهای خطر در منطقه"کیسوفیم" در مجاورت نوار غزه به صدا درآمدند و رسانه های عبری مدعی شدند یک فروند موشک از نوار غزه شلیک شد و به یک منطقه باز اصابت کرد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز چهارشنبه از استقرار استحکامات در کرانه باختری و در نزدیکی مرزهای نوار غزه به منظور مقابله با خشم فلسطینی‌ها بعد از اعلام طرح سازش آمریکایی توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------