دموکرات‌های سنا خواستار تحریم روس‌های مداخله‌کننده در انتخابات آمریکا شدند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,دموکرات‌های سنا
رهبر اقلیت سنای آمریکا و سایر دموکرات‌ها از خزانه‌داری و وزارت خارجه این کشور خواستند تا روس‌هایی را که در انتخابات آمریکا مداخله می‌کنند، تحریم کند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این درخواست دموکرات‌های سنا در پی انتشار گزارش‌هایی درباره تلاش‌های جدید روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شده است.

 

دموکرات‌های سنا در نامه‌ای به مایک پامپئو، وزیر خارجه و استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری به نگرانی‌ها در پی انتشار این گزارش‌ها اشاره کردند.

 

چاک شومر، رهبر اقلیت سنا و سناتورها شرود براون و باب منندز در این نامه آورده‌اند: در پی انتشار این گزارش‌ها، ما به شما تاکید می‌کنیم تا سریعا و بدون فوت وقت علیه دولت فدراسیون روسیه و تمامی عوامل مسئول چنین مداخلات و آنهایی که از جانب آنها به تامین مالی یا سایر مولفه‌ها در حمایت از تلاش‌ها برای مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا دست می‌زنند، تحریم‌هایی را اعمال کنید.

 

این سناتورهای دموکرات از پامپئو و وزیر خزانه‌داری خواسته‌اند تا از اختیارات موجود قانونی برای اعمال تحریم علیه اشخاص شامل ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و سایر مقام‌های این کشور استفاده کنند.

 

این سناتورها هشدار دادند که انجام کاری کمتر از اعمال تحریم بر افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله می کنند می‌تواند به نادیده گرفتن مسئولیت دفاع و حفاظت از آمریکا از این تهدید جدی و امنیت ملی و همچنین یکپارچگی روند انتخابات کشور، تعبیر شود.

 

امنیت برگزاری انتخابات و عدم مداخله در روند آن در پی رویدادهای انتخابات ۲۰۱۶ در آمریکا به مساله‌ای جدی بدل شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------