آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: کروناویروس بحران مالی نیست که بترسیم!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنانی با اشاره به اپیدمی کروناویروس و کم اهمیت دانستن هراس از آن گفت، آمریکا که درگیر آسیب‌های یک بحران مالی نشده است! 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا چهارشنبه شب پس از سقوط دوباره بازارها گفت، اقتصاد و سیستم مالی آمریکا به حد کافی قدرتمند هست که افت بالقوه اقتصادی ناشی از شیوع کروناویروس را کاهش دهد.

 

ترامپ گفت: این بحران مالی نیست. این برهه کوتاهی از زمان است که ما در کنار یکدیگر به عنوان ملت بر آن غلبه می‌کنیم.  

 

سخنان ترامپ در بحبوحه رشد نگرانی‌ها درباره تبعات کروناویروس بر اقتصاد آمریکا و ایجاد رکود مطرح می‌شود. بازارهای مالی در شوک به سر می‌برند و ترامپ و قانونگذاران آمریکایی در تلاشند تا به درک مشترکی روی یک طرح برای حمایت از آمریکایی‌هایی برسند که قادر نیستند با افت تقاضا کار کنند یا از کار اخراج شده‌اند.   

 

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت، به دلیل شیوع کروناویروس او "در آینده نزدیک اقدام ضربتی برای ارائه تسهیل مالی به کارگران بیمار، قرنطینه شده یا مراقب از دیگر افراد" در نظر می‌گیرد اما به این موضوع اشاره‌ای نکرده که این کار چطور انجام خواهد شد.  

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------