موضع عجیب رییس‌جمهوری برزیل در مورد تلفات کرونا



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ژائیر بولسونارو
ژائیر بولسونارو رییس جمهوری برزیل دوباره مواضع عجیب خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا را تکرار کرد و گفت: برخی از مردم (ناشی از ویروس کرونا) خواهند مرد، متاسفم، این زندگی است. 

به گزارش روزنامه گاردین، رییس جمهوری برزیل شامگاه جمعه با حضور در تلویزیون، داغ شدن دو باره اخبار شیوع کرونا را با اهداف سیاسی مرتبط دانست و گفت که برخی از مردم در این رابطه خواهند مرد من متاسفم.  

 

بولسونارو به دلیل موضع ناخوشایندش در مورد بحران شیوع ویروس کرونا با انتقاد خشمگینانه رو به رو است. وی همچنان کرونا را به عنوان یک فریب رسانه‌ای می‌داند.  

 

به دنبال افزایش مرگ ناشی از ویروس کرونا در برزیل به ۹۲ تن و ابتلای بیش از سه هزار و ۴۱۷ نفر به این بیماری، بولسونارو ادعا کرد که ممکن است این آمار را رقبای سیاسی وی مطرح کرده‌ باشند.  

 

بولسونارو با تایید مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا گفت: شما نمی‌توانید به خاطر اینکه مردم در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند، کارخانه اتومبیل سازی را تعطیل کنید.  

 

تاکنون ۲۳ نفر از نزدیکان رییس جمهوری برزیل از جمله مشاور ارشد سیاست خارجی و رییس روابط عمومی دولت او به این ویروس مبتلا شده‌اند.  

 

بولسونارو روز سه شنبه نیز در یک سخنرانی تهدید ویروس کرونا را کم اهمیت شمرد و به برزیلی‌ها گفت: ۹۰ درصد از ما در صورت ابتلا نشانه‌های آن را بروز نخواهیم داد.  

 

وی افزود: سابقه او به عنوان ورزشکار نشان می‌دهد که در صورت ابتلا نشانه‌های بیشتر از یک آنفولانزای خفیف را نخواهد داشت.  

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------