آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

سندرز از نامزدی بایدن در انتخابات آمریکا حمایت کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , بایدن
سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا روز دوشنبه حمایت خود را از نامزدی «جو بایدن» اعلام کرد. 

به گزارش مهر به نقل از سی اِن اِن، پس از آنکه «برنی سندرز» و «جو بایدن» بر سر تشکیل مجموعه ای از کارگروهها جهت همکاری مشترک در حوزه های سیاستگذاری به توافق رسیدند، سندرز این سناتور کهنه کار از ایالت ورمونت آمریکا سرانجام حمایت خود را از نامزدی بایدن اعلام کرد و قول داد که برای شکست دونالد ترامپ در انتخابات سراسری به وی کمک می کند.

 

در برنامه زنده ای که از سوی تیم انتخاباتی بایدن و بر روی وبگاه وی و رسانه های اجتماعی پخش شد، سندرز خطاب به بایدن گفت: «ما به تو در کاخ سفید نیاز داریم. جو [بایدن] من هرآنچه که درتوانم است برای تحقق آن انجام خواهم داد».

 

بدین ترتیب اعلام حمایت سندرز از نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا لحظه ای مهم و سرنوشت ساز را برای دموکراتها در فرآیند اتحادشان و همچنین تمرکز بیشتر بر رقابت ماه نوامبر با «دونالد ترامپ» رقم زد.

 

بایدن در اینباره گفت: «من فکر می کنم که حمایت و تأیید شما [سندرز] بسیار مهم است. برای من خیلی با ارزش است. فکر می کنم افراد از اینکه ببینند به رغم اختلاف نظر بر سر برخی موضوعات، در مورد سایر مسائل بسیار به هم نزدیک و همفکر هستیم، غافلگیر شوند».

 

وی در ادامه افزود که «من به تو [سندرز] نیاز خواهم داشت.. نه تنها برای پیروزی در مبارزه انتخاباتی، بلکه برای اداره امور کشور».

 

این دو رقیب پیشین حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا همچنین اعلام کردند که در مورد تشکیل شش کارگروه جهت همکاری بر سر حوزه های سیاستگذاری به توافق رسیده اند. این کارگروهها حوزه هایی همچون اقتصاد، آموزش، عدالت کیفری، مهاجرت، تغییرات آب و هوایی و بهداشت و درمان را دربرخواهند گرفت.

 

برنی سندرز نیز ابراز امیدواری کرد که این کارگروهها از بهترین مغزها و افراد فعال در تیمهای انتخاباتی هر دو نامزد برای یافتن راه حلهای واقعی جهت رفع این مشکلات مهم استفاده کند.

 

در پایان بایدن به سندرز گفت که «مشتاقانه خواهان همکاری با اوست» و تأکید کرد که تمام تلاش خود را بکار می بندد تا سندرز را ناامید نکند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------