بایدن: آرزو دارم ترامپ از حرف زدن دست بکشد و اجازه بدهد متخصصان صحبت کنند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,جو بایدن
جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از دونالد ترامپ بابت تصمیمش برای عدم استفاده از ماسک در بحبوحه شیوع کروناویروس انتقاد کرد و به حامیانش گفت که خودش بدون ماسک قدم به بیرون نمی‌گذارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت: آرزو دارم او از صحبت کردن دست بکشد و اجازه دهد تا متخصصان صحبت کنند. من بدون استفاده از ماسک از این خانه بیرون نمی‌روم. من حتی بدون زدن ماسک برای صحبت با عوامل سرویس مخفی به حیاط هم نمی‌روم. خیلی مهم است.

 

او افزود: ما وظیفه‌ای داریم. ما وظیفه داریم که مسوولیت‌پذیر باشیم. شبیه آن است که شما خودرویی داشته باشید اما نتوانید بیش از ۹۰ مایل در ساعت آن را برانید. خب چرا اینگونه است؟ چون ممکن است مردم کشته شوند.

 

ترامپ اوایل همین ماه گفت دولتش به آمریکایی‌ها توصیه می‌کند از ماسک‌های خانگی یا وسایلی برای پوشاندن صورتشان برای جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ استفاده کنند اما گفت اجرای این توصیه داوطلبانه است. او افزود: شما می‌توانید این کار را انجام دهید. شما مجبور به انجام آن نیستید. من انتخاب کردم که این کار را نکنم اما ممکن است برخی از برخی بخواهند این کار را انجام دهند و این هیچ مشکلی ندارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------