افشاگر سعودی: تعداد شاهزاده‌های مبتلا به کرونا افزایش یافته است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,شاهزاده‌ها
یک منبع سعودی فاش کرد که شمار شاهزادگان مبتلا به کرونا در عربستان بیشتر از آمار اعلام شده از سوی روزنامه آمریکایی است و به همین دلیل دو هتل برای درمان آن‌ها اجاره شده است. 

به گزارش فارس، بعد از گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز درباره مبتلا شدن بیش از ۱۵۰ نفر از شاهزاده‌های سعودی به ویروس کرونا، منابع افشاگر سعودی، آمار واقعی مبتلایان به این ویروس در بین شاهزاده‌های سعودی را بیشتر دانستند.

 

اکانت توییتری العهد الجدید که پیشتر دست به افشاگری درباره بازداشت شاهزاده‌های سعودی مطرح مانند ولی‌عهد سابق و برادر پادشاه سعودی زده بود، جمعه شب نوشت که آمار واقعی مبتلایان بسیار بیشتر از آمار نیویورک‌تایمز است.

 

او نوشت: «بیمارستان تخصصی جده که مختص شاهزاده‌هاست دیگر برای پذیرش موراد ابتلای جدید کفایت نمی‌کند و به همین دلیل، دو هتل اجاره و کاملاً برای مداوا و اسکان شاهزاده‌های مبتلا اختصاص داده شده است». این افشاگر نوشت که هتل موفنبیک و یک هتل دیگر نیز برای مبتلایان به کرونا اختصاص داده شده است.

 

نیویورک تایمز اخیراً در گزارشی به نقل از منابع آگاه خود نوشته است که نزدیک به ۱۵۰ نفر از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند. برخی از این نفرات جزو اعضای بلندپایه خانواده سلطنتی نیستند. 

 

به ادعای این رسانه، «شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز» استاندار شهر «ریاض» نیز به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

 

همچنین گفته می‌شود که «ملک سلمان» پادشاه ۸۴ ساله عربستان نیز از بیم ابتلا به کرونا با خارج شدن از کاخ اصلی خود، به یک کاخ دور افتاده نزدیک شهر «جده» کنار دریای سرخ به قرنطینه رفته است.

 

نیویورک تایمز نوشت که سفارت عربستان در واشنگتن تاکنون از ارائه هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.

 

مجتهد، دیگر فعال و افشاگر سعودی نیز به نقل از منابع خود بارها در باره آمار ادعایی مبتلایان به کرونا در عربستان سعودی تشکیک کرده و گفته است که اوضاع وخیم‌تر از آن چیزی است که مقامات سعودی مدعی هستند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------